پایگاه اورژانس هوایی در مرز دوغارون راه اندازی می شود

فرماندار تایباد گفت: طبق پیگیری‌های استاندار خراسان رضوی، مجوز راه اندازی اورژانس هوایی در مرز دوغارون از سازمان اورژانس کشور گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن سیاح فرماندار تایباد در نشست خبری با خبرنگاران گفت: طبق پیگیری‌های استاندار خراسان رضوی، مجوز راه اندازی اورژانس هوایی در مرز دوغارون از سازمان اورژانس کشور گرفته شده است. همچنین ایستگاه آتش نشانی تایباد تقویت خواهد شد.

او افزود: تمامی کامیون‌ها و مسافران با هماهنگی وارد ایران شدند و برای پذیرایی و اسکان آن ها، محل اداره اتباع و امور مهاجرین درنظر گرفته شد.

فرماندار تایباد ادامه داد: برای جلوگیری از سرایت آتش سوزی به مرز دوغارون و امنیت ناوگان تجاری ایران، تمامی نیرو‌های امدادی و نجات تایباد و استان بسیج شدند.
بیشتربخوانید


ترخیص چهار نفر از مصدومان حادثه آتش سوزی گمرک اسلام قلعه

سیاح بیان کرد: در این حادثه ۱۷ نفر مصدوم شدند که پنج نفر از آن‌ها با اوضاع وخیم، به بیمارستان تایباد اعزام شدند.

او تصریح کرد: از این پنج نفر، چهار نفر ترخیص شدند و حال عمومی یک نفر باقی مانده مساعد است.

فرماندار تایباد تاکید کرد: تسهیل و روان سازی تردد ناوگان ترانزیتی، باعث عدم رسوب ناوگان ترانزیتی می‌شود و از وقوع چنین حوادثی جلوگیری می‌کند.

او با بیان اینکه هم اکنون بالغ بر دوهزار کامیون در شهرستان تایباد وجود دارند؛ اظهار کرد: برای دغدغه مندی از فعال شدن آتش و سرایت آن، امروز هم سه ماشین آتش نشانی به گمرک اسلام قلعه اعزام شدند.

انتهای پیام// ا. چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.