قدردانی سرکنسول ایران در هرات از دستگاه های امدادی خراسان رضوی

سرکنسول ایران در هرات گفت: دستگاه‌های امدادی خراسان رضوی نقش خود را در مهار آتش سوزی گمرک اسلام قلعه به خوبی ایفا کردند که قابل تحسین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صدیقی فر سرکنسول ایران در هرات افغانستان در حاشیه سفر به نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان گفت: از ساعت ابتدایی وقوع انفجار و در پی آتش سوزی ایجاد شده در گمرک اقتصادی اسلام قلعه افغانستان تمامی دستگاه‌های خدمات رسان  تایباد، تربت‌جام، خواف، فریمان و مشهد در مرز دوغارون مستقر بودند که جای تقدیر دارد.

او افزود: انفجار مهیب در گمرک اقتصادی اسلام قلعه افغانستان و آتش سوزی گسترده آن با همت و تلاش نیرو‌های امدادی و خدمات رسان استان خراسان رضوی مهار شده است.
 

بیشتر بخوانید


سرکنسول ایران در هرات ادامه داد: از لحظه وقوع آتش سوزی روز گذشته در گمرک اسلام قلعه به خاطر جلوگیری از دامنه این حادثه ارتباطات و رایزنی‌های مختلف بین مقامات ارشد ۲ کشور ایران و افغانستان انجام شد.

صدیقی فر بیان کرد: مرزبانی خرسان رضوی در مهار این آتش سوزی نقش بسیار خوبی داشت بطوریکه بعد از وقوع این حادثه تعداد بسیاری از کامیون‌هایی که در گمرک اسلام قلعه توقف داشتند به خاطر جلوگیری از سرایت آتش وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شدند.

انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.