مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت : یک هزار و ۷۹۰ هنرکارت بین اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان توزیع شده است .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهرام فاضلی‌زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه یک هزار و ۷۹۰ هنرکارت بین اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان توزیع شده است، گفت : تاکنون در مجموع ۲ میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان به این قشر به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

او گفت : در مجموع ۲ هزار و ۱۰۰ هنرکارت بین اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان توزیع می‌شود و سعی می‌کنیم تعداد باقی‌مانده را تا ۲ هفته آینده صادر و به دست آن‌ها برسانیم که مبلغ واریزی کل آن به سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان می‌رسد.

او مبلغ واریزی به هنرکارت‌ها را ۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: با پیگیری‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای کمک به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور در نظر گرفته شد که شامل همه زیرمجموعه‌های مرتبط است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در خصوص خدمات دولت برای جامعه فرهنگی و رسانه‌ای استان هم افزود: دولت در اقدامات زیرساختی و حمایتی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه فعال بوده و هست.

فاضلی‌زاد، مقوله فرهنگ را مبحثی زیرساختی، عمیق و مبنایی توصیف کرد و گفت: فرهنگ جامعه را می‌سازد و مبنای توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، توسعه فرهنگی است که باید در این مسیر اهتمام کافی را داشته باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.