سند چشم انداز قرآنی استان بوشهر تهیه می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: سند راهبردی و شیوه اجرای سند چشم انداز قرآنی این استان تدوین و تنظیم می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فاطمه کرم‌پور، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: سند راهبردی و شیوه اجرای سند چشم انداز قرآنی این استان با همکاری و مشارکت اداره کل تبلیغات استان تدوین و تنظیم می‌شود.

او بیان کرد: در همین راستا کارگروه تخصصی مشترک قرآنی تشکیل و مصوبه‌های آن به طور مداوم در سلسله نشست‌های شورای فرهنگ عمومی استان پیگیری می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: مدیریت، برنامه‌ریزی، هم افزایی و هماهنگی برنامه‌ها و فعالیت‌های کلان قرآنی استان از دیگر مواردی است که به طور مشترک از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان مورد تاکید قرار گرفت.

کرم‌پور گفت: همچنین ۲ دستگاه تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بر هماهنگی و همکاری برای اجرای برنامه‌هایی در راستای بزرگداشت ۱۶ اسفند به عنوان روز قرآنی بوشهر توافق کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز گفت: لازم است فعالیت هوشمند و راهبردی در عرصه قرآنی در استان احیا و اهتمام جدی‌تری بر اجرای آن وجود داشته باشد.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام محمد رضا طاهری، افزود: سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان بوشهر در سال ۹۵ تصویب و مورد تائید شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز قرار گرفت.

او عنوان کرد: در راستای روزآمدی سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان، این سند باید هر پنج سال یک بار مورد بازنگری و نکاتی به اقتضای گذر زمان در آن لحاظ شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.