در واکنش به تجاوز هوایی اخیر نظامیان آمریکایی؛

پمپئو: امیدوارم نیرو‌های آمریکا بیابان‌های سوریه را بمباران نکرده باشند!

مایک پمپئو در اظهاراتی طعنه‌آمیز گفت که امیدوار است نیرو‌ی هوایی آمریکا در شرق سوریه، صحرا و بیابان را بمباران نکرده باشد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه فاکس نیوز، وزیر خارجه سابق آمریکا تجاوزات هوایی کشورش به شرق سوریه را در چارچوب حفاظت از نیرو‌های این کشور توجیه کرد.

مایک پمپئو در این باره گفت باید از نیرو‌های خود محافظت کنید، باید قدرت بازدارندگی ایجاد کنید. وزیر خارجه سابق آمریکا افزود: من نمی‌دانم که آن‌ها چه چیزی یا چه مواضعی راهدف گرفتند. فقط امیدوارم که صحرا و بیابان را بمباران نکرده باشند. امیدوارم واقعاً به دنبال چیزی بروند که تهدیدی علیه آمریکاست. اگر نه، بی فایده است.

جنگنده‌های آمریکایی سحرگاه جمعه اقدام به بمباران مواضع گروه کتائب حزب الله در مرز عراق و سوریه کردند. بر این اساس، دو مقام آگاه اعلام کردند آمریکا پایگاه‌هایی در سوریه را بمباران کردند.

رسانه صابرین نیوز وابسته به نیرو‌های مقاومت عراق نیز اعلام کرد جنگنده‌های آمریکایی یک ساختمان خالی و یک نقطه دیگر در مرز عراق و سوریه (بین البوکمال و القائم) را هدف قرار دادند. تاکنون در پی این حمله یک تن کشته شده است و چند نفر دیگر زخمی شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
reza
۱۴:۳۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
هی پمپ:: شک نداشته باش و امیدوار هم نباش قطعاً و 100% و با یقین اطمینان داشته باش که بیابان ها مورد هدف قرار گرفته چون اگر مواضع مردمی و یا ارتش مورد هدف قرار می گرفت در قبال هر موشک و هر راکت 10موشک و 10راکت به پایگاه های مملو از تسلیحات و نیروهای ارتش سنتکام آمریکا زده میشد و چنان جهنمی برای ارتش سنتکام آمریکا ایجاد میشد که باید برای بردن تابوت های کشته ها چندین سورتی پرواز هواپیماهای فوق سنگینC130 استفاده میکردید و چندین هزار متر پارچه پرچم آمریکا را برای پوشاندن تابوت ها استفاده میکردید تو مثل اینکه به گوشت نرسیده که اگر یک موشک بزنید 10 موشک خواهید خورد نه؟ مطمئن باش دوران بزن در رو دیگر تمام شده مگر اینکه ژنرال های چند ستاره شما بیابان ها و یا چندین کیلومتری مانده به مواضع ارتش سوریه و عراق را بمباران کرده باشند چون باید جان سالم بدر ببرند............
Canada
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
خوب رویش میشه
نطق در کند
بعد از اینکه در تمام اهداف شیطانی اش شکست خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
کار خذا رو از امریکای افسانه ایی که یک کماندوش می رفت یک نفری یه لشکر رو شکست می داد ولی حالا کلی نیروی هوایی رفته تازه اونم زده تو بیابونها خاک بر سرت شده ای U.S.A
آخرین اخبار