مقایسه خودرو؛

مقایسه جک J3 با چری A15 + مشخصات فنی

مشخصات فنی خودرو جک J3 و چری A15 در این گزارش آمده است تا به کمک آن‌ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار،جک J3 با چریA15 است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.

معرفی جک J3:

جک J۳، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۰۹ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۲۹۹ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۹۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۱۴ نیوتن متر در ۴۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است.

مقایسه جک J3 با چری A15 + مشخصات فنی

در سیستم حرکتی جیلی EC ۷ از یک جعبه دنده ۵ دنده دستی استفاده شده است. جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۶ ثانیه است.

مقایسه جک J3 با چری A15 + مشخصات فنی

مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۵.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۴۵ لیتر است. پیشرانه میتسوبیشی در این خودرو استفاده شده اسو از استاندارد آلایندگی یورو ۴ استفاده می کند. دارای  سیستم هشدار دهنده باز بودن درب ست و قفل ایمنی کودک دارد.

مقایسه جک J3 با چری A15 + مشخصات فنی

این خودرو مجهز به فرمان هیدرولیک قابل تنظیم، سیستم تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو، قفل مرکزی به همراه ریموت کنترل، گرم کن شیشه عقب، سیستم کولر و تهویه مطبوع، صندلی عقب تاشو، سنسور دنده عقب، چراغ مه شکن جلو، چراغ ترمز سوم، چراغ جلو و عقب هالوژن، آئینه‌های جانبی برقی، چراغ مطالعه، رینگ آلومنیومی، چراغ لادری و برف پاک کن شیشه عقب است.

معرفی چری A15:

چری A۱۵، همانند جک J۳ خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۱۳۸۸ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۸ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۵۹۶ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۸۷ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۳۲ نیوتن متر در ۳۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است.

مقایسه جک J3 با چری A15 + مشخصات فنی

در سیستم حرکتی جیلی EC ۷ از یک جعبه دنده ۵ دنده دستی استفاده شده است. جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۸ ثانیه است.

مقایسه جک J3 با چری A15 + مشخصات فنی

مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۷.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۵ لیتر است. از جمله تجهیزات این خودرو می توان به سیستم تهویه هوا به صورت دستی، چراغ مه شکن جلو و عقب، قفل مرکزی با سیستم ضد سرقت، شیشه‌های تمام برقی  و سیستم آینه‌های با کنترل برقی اشاره کرد.

مقایسه جک J3 با چری A15 + مشخصات فنی

خودرو
جک J3 چریA15 تیپ1
کشور سازنده
چین چین
سال (طراحی)
2009 1388
موتور
4 سیلندر 16 سوپاپه 4 سیلندر 8 سوپاپه
حجم موتور
1299سی سی 1596سی سی
حداکثر قدرت
93 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه 87 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
114 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه 132 نیوتن متر در 3500 دور در دقیقه
جعبه دنده
5 دنده دستی 5 دنده دستی
شتاب 0 تا 100
16 ثانیه 18 ثانیه
حداکثر سرعت
160 کیلومتر در ساعت 160 کیلومتر در ساعت
وزن
1060 کیلوگرم 1100 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
3965 طول - 1650 عرض - 1445 ارتفاع 4393 طول - 1682 عرض - 1424 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2400 میلیمتر 2468 میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی
5.5 لیتر در هر صد کیلومتر 7.8 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک
45 لیتر 55 لیتر
استاندارد آلایندگی
یورو 4 یورو 3
ترمز و پایداری
ABS - EBD ABS
کیسه هوا
کیسه هوای راننده و سرنشین جلو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو - مجموعا 2 کیسه هوا
سیستم صوتی
سیستم رادیو پخش با قابلیت پخش MP3 و CD - پورت USB - ٦ بلندگو - آنتن روی شیشه راديو - CD Player

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار