پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه تقاطع مصلای مشهد

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح مصلی (زندگی) از پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی برخوردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: اجرای تقاطع غیر همسطح مصلی، نه تنها مسیر دسترسی میان شهرک‌های اطراف این محل را محیا می‌کند بلکه این منطقه را از بن بست خارج کرده و با کاهش مسافت کاهش آلودگی هوا و ایمن شدن تردد عابران پیاده را نیز در پی خواهد داشت.

او با بیان این که بار ترافیک سنگین شهرک شهید رجایی و شهید باهنر و مسیر سرخس به مشهد به بولوار حر می‌ریزد که این بولوار گنجایش این ترافیک سنگین را ندارد، افزود: بر همین اساس در حال طراحی پروژه‌ای برای ایجاد دسترسی و اتصال این معابر به تقاطع غیر همسطح مصلی (زندگی) هستیم تا شهرک شیرین و پانیز هم از بن بست خارج شود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد ادامه داد: برنامه زمان‌بندی اجرای طرح ابتدا ۱۵ ماهه بود که با تأکیدات شهردار برای سرعت بخشیدن به کار در هماهنگی‌های انجام شده با پیمانکار پروژه، یک کار سرعت بیشتری گرفته است.

کاظمی بیان کرد: تقاطع غیر همسطح مصلی با زیرگذری به طول ۳.۱۰ کیلومتر و میدانی همسطح با ۲۸۰ هزار متر مکعب عملیات خاکی، ۲۰ هزار متر مکعب عملیات بتن ریزی اجرایی خواهد شد.

 

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار