پیوند مبارک قرض الحسنه و درختکاری

به مناسبت هفته منابع طبیعی جهت ترویج فرهنگ درختکاری و مبارزه با بیابان زدایی ۱۰۰۰ اصل نهال در هفت شهر استان فارس توسط بسیج سازندگی کاشته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد زارعی مدیر راهبری صندوق‌های قرض الحسنه اشتغال زا بسیج سازندگی استان فارس در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی روز درختکاری و هفته منابع طبیعی گفت: برای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت ترویج و گسترش فرهنگ منابع طبیعی از طریق جلب مشارکت‌های عمومی مردم و نیروی داوطلب بسیجی و جهت استفاده از این ظرفیت‌ها، بسیج سازندگی استان فارس با اداره کل منابع طبیعی سه تفاهم نامه در همین راستا امضا کرده است.

او با بیان اینکه آبخیزداری و حفاظت از آب و خاک، پیشگیری و حفاظت از منابع طبیعی سه تفاهم نامه اصلاح و احیا از جمله محور‌های تفاهم نامه فی مابین این دو سازمان است، اظهار کرد: در این راستا قصد داریم به مناسبت هفته منابع طبیعی جهت ترویج فرهنگ درختکاری و مبارزه با بیابان زدایی ۱۰۰۰ اصل نهال را به صورت همزمان در هفت شهر استان فارس، شیراز، مرودشت، فسا، لار، لامرد، اقلید و مهر را با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس غرص کنیم.

مدیر راهبری صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی استان فارس گفت: این برنامه فردا جمعه در شهر شیراز ساعت ۹ صبح و با رعایت اصول بهداشتی در پارک یادبود شهدای بیضا با کاشت ۴۰۰ اصل نهال برگزار می‌شود.

زارعی ادامه داد: در این برنامه اعضای صندوق‌های قرض الحسنه مردم یار اشتغال زا و تعاونی‌های متشکل از این صندوق‌ها به کمک ما خواهند آمد تا ۲ سنت نیکوی قرض الحسنه و درختکاری را به هم پیوند بزنیم.

او در پایان اضافه کرد: بسیج در تمام زمینه‌ها در کنار مردم خواهد بود و برای تحقق بند به بند شعار «برای مردم، با مردم و توسط مردم» قدم موثری برداشته باشیم.

انهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار