ارسال ۵۶ اثر به جشنواره "خه لات" در کردستان

مسئوول دبیرخانه جشنواره کالا‌های فرهنگی «خه لات»کردستان از ارسال ۵۶ اثر به جشنواره کالا‌ها و محصولات فرهنگی "خه لات" در استان کردستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،عیسی فلاحی مسئوول دبیرخانه جشنواره کالا‌های فرهنگی «خه لات» استان کردستان گفت: اختتامیه جشنواره کالا‌ها و محصولات فرهنگی با عنوان خه‌لات (جایزه) فیروزه در ۱۶ استان کشور از جمله کردستان برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه این جشنواره با تاکید بر کسب و کار‌های فرهنگی، گفتمان سازی تولید و مصرف فرهنگی و شناسایی و ترویج کالا‌های فرهنگی اقوام ایرانی برگزار می‌شود، افزود: این رویداد فرصتی برای ارائه آثار هنرمندان، تولیدکنندگان و کارآفرینان به صورت گروهی و انفرادی است.

فلاحی با بیان اینکه بخش‌های این جشنواره شامل هدایای فرهنگی، اسباب‌بازی و کسب و کار‌های نوین فرهنگی (استارت‌آپ‌های فرهنگی) است، گفت: شناسایی ظرفیت‌های تولیدات فرهنگی استان از جمله مهمترین هدف برگزاری این جشنواره در استان است.

فلاحی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را ۱۰ اسفند خواند و اعلام کرد: در مهلت تعیین شده ۵۶ اثر در بخش‌های مختلف ارسال شده است 

او با بیان اینکه داوری  هم از ۱۲ اسفند آغاز شده است،گفت: یاسر هاشم زاده، کاوه خداکرمی، فاطمه کاویانی، فرهاد حامدی، کوردوان بوستان و یدالله نورایی داوران این دوره از جشنواره "خه‌لات" در استان هستند.

مسئوول دبیرخانه جشنواره کالا‌های فرهنگی استان کردستان افزود: آثار ارسال شده در قالب نمایشگاهی در پیاده راه فردوسی سنندج از روز جمعه ۱۵ اسفند به مدت سه روز به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.