امنیت بوستان‌های بوشهر بهبود یابد

نایب رئیس شورای شهر بوشهر گفت: لازم است با تعامل شهرداری و نیروی انتظامی امنیت و آرامش هر چه بیشتر در بوستان‌ها فراهم شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرزاد آسایش نایب رئیس شورای شهر بوشهر در جلسه این شورا گفت: لازم است با تعامل میان شهرداری و نیروی انتظامی کانکس‌هایی برای حضور نیروی انتظامی در بوستان‌ها ایجاد شود تا شهروندان با آرامش بیشتر از این مکان‌های تفریحی استفاده کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر بوشهر نیز با اشاره به افتتاح خانه خدمات اجتماعی در دهه فجر گفت: خانه خدمات اجتماعی وظایف بسیار وسیعی دارد از جمله جمع آوری متکدیانی است که موجب نازیبا شدن چهره شهر می‌شوند.

رباب عبیدی افزود: جمع آوری متکدیان زن و ساماندهی آن‌ها نیازمند حضور پلیس زن و تلاش شهرداری برای ساماندهی آن‌ها است که درخواست داریم با تعامل بین شهرداری و نیروی انتظامی این متکدیان جمع آوری شوند.


بیشتر بخوانید


او، همچنین اعتماد سازی از سوی همه مجریان برای برپایی هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات سال آینده  را خواستار شد.

عبدالخالق برزگرزاده عضو شورای شهر بوشهر نیز گفت: انتظار داریم ادارات و دستگا‌ه‌های اجرایی در زمینه عمران شهری و زیباسازی ساختمان‌های خود با شورا و شهرداری همکاری کنند.

او بر نقش پررنگ‌تر احزاب استان برای تشویق مردم به منظور مشارکت هر چه بیشتر در انتخابات سال آینده تاکید کرد.

حیدر رفاهی دیگر عضو شورای شهر بوشهر هم گفت: طرح تقاطع غیر همسطح سردار سلیمانی یکی از طرح‌های شاخص این شهر است که انتظار داریم همه دستگاه‌ها به ویژه اداره برق در این زمینه شهرداری را همراهی کنند.

او بیان کرد: همچنین در زمینه شبکه فاضلاب محلات جنوبی و مشکلات دیگر آن‌ها درخواست داریم دستگاه‌های متولی با شهرداری همکاری بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.