معرفی خودرو؛

پیکاپ هوندا ریجلاین ۲۰۲۱ را بیشتر بشناسید

وانت پیکاپ هوندا ریجلاین 2021 با طراحی ظاهری جدید نمایان شده است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هوندا ریجلاین، همیشه به عنوان یک وانت خوب کار کرده است. توانایی‌های یدک کشی و حمل و نقل آن بیشترین نیاز‌های حمل و نقل را برآورده می‌کند و ساخت منحصر به فرد و تعلیق مستقل عقب آن، بهترین سواری و هندلینگ در روسازی را در تجارت فراهم می‌کند، اما ریجلاین به اندازه کافی شبیه سایر وانت ها نیست.

این خودرو کم و بیش، شبیه وانت های رم، تویوتا، فورد، نیسان و جنرال موتورز است.  به نظر می‌رسد این خودرو جدید، یک کراس اوور است که در نیمه راه، تبدیل به یک کامیون می‌شود و قرار است انتظارات مردم را برآروده کند. برای سال ۲۰۲۱، با تولید نسل دوم ریجلاین در چهارمین سال تولید، هوندا تصمیم گرفته است که آن را بزرگ کند، یعنی آن را تبدیل به یک کامیون باربری خشن‌تر و سخت‌تر کند.

در این خودرو، بسته جدید HPD اضافه شده است، HPD مخفف Honda Performance Development (توسعه عملکرد هوندا) است و این نشان از عملکرد هوندا برای توسعه این محصول دارد که یکی از چهار گزینه پس‌تولید برای این پیکاپ محسوب می‌شود. ریجلاین ۲۰۲۱ دارای ورق فلزی جدیدتر هستند که دارای چراغ‌های جلو و جلو پنجره بلندتر است، همانند اکثر کامیون‌های دیگر، این خودرو مجهز به خنک کننده و جذب هوا اشاره دارد.

وانت پیکاپ هوندا ریجلاین 2021 معرفی شد

در مجموعه‌ HPD یک جلوپنجره‌ی مشبک با بافت گسترده‌ی V-شکل، مجموعه‌ای منحصربه‌فرد از برچسب‌ها و نشان‌ها، و چرخ‌های چشم‌نواز برنزی موجود است. از نظر عملکردی، ریجلاین اکنون از چهار چرخ استاندارد و چرخ‌های ۱۸ اینچی جدید برخوردار هستند. در داخل آن اکنون یک دکمه تنظیم صدا در گوشه‌ای از صفحه لمسی مرکز نصب شده است. یک دکمه تنظیم صدا به عنوان یک نوآوری مهم در زمینه ارگونومی افزوده شده است.

وانت پیکاپ هوندا ریجلاین 2021 معرفی شد

 بسته HPD شامل مشعل‌های گلگیر، جلوپنجره منحصر به فرد، چرخ‌های مخصوص به رنگ برنز و گرافیک HPD است. ریجلاین کماکان راحت‌ترین کامیون سایز متوسط ​​برای استفاده در جاده است. سیستم تعلیق کاملاً مستقل و متصل به ساختار تک بدنه آن انعطاف پذیر، مطمئن و راحت است.

وانت پیکاپ هوندا ریجلاین 2021 معرفی شد

به جز قسمت جلویی بلندتر، در نمای جانبی خودرو تغییر چندانی دیده نمی‌شود. هوندا ریج‌لاین ۲۰۲۱ در عقب هم اگرچه دارای چند شکاف و دو خروجی اگزوز است، اما ظاهر تقریبا یکسانی با مدل‌های قبلی دارد. هوندا با انجام تحقیقات بازار نشان می‌دهد که صاحبان پیکاپ تمایل دارند لوله‌های اگزوز خودروی آن‌ها نمایان باشد، بنابراین در مدل ۲۰۲۱ اگزوز پنهان شده در خروجی برداشته شده است.

وانت پیکاپ هوندا ریجلاین 2021 معرفی شد

در داخل خودرو هم تغییراتی دیده می‌شود. هوندا فیس‌لیفت ۲۰۲۱ را به جدیدترین سیستم سرگرمی-اطلاع‌رسانی خود همراه با دکمه‌ی فیزیکی کنترل صدا و امکانات داشبورد با رنگ‌های متمایز مجهز کرده است. ریجلاین  همچنان شامل یک بدنه سخت از کامپوزیت است. علاوه بر صندوق عقب و درب عقب، ریجلاین همچنین یک سیستم صوتی به اندازه یک تختخواب ارائه می‌دهد، که در آن می توان حضور یک بلندگوی غول پیکر را حس کرد. GMC بلندگو‌هایی را در درب عقب ارائه می‌دهد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
سایپا ۱۵۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
با سلام اینهارو برای چی نشان میدهید وقتی اجازه ندارند بخرند
آخرین اخبار