رئیس اتحادیه بار فروشان میدان مرکزی تهران خبر داد؛

قیمت میوه شب عید کاهش می‌یابد

دارایی نژاد گفت: در تامین میوه شب عید مثل سیب و پرتقال، هیچ مشکلی وجود ندارد و قیمت‌ها تا شب عید رو به کاهش است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بار فروشان میدان مرکزی تهران گفت:در تامین میوه شب عید مثل سیب و پرتقال، هیچ مشکلی وجود ندارد و قیمت‌ها تا شب عید رو به کاهش است.

دارایی نژاد بیان کرد:در حال حاضر قیمت پرتقال در کف میدان مرکزی از ۹ تا ۱۱ هزار تومان، سیب از ۷ تا ۱۴ هزار تومان، خیار بوته‌ای ۶ هزار تومان و خیار گلخانه‌ای از ۹ تا ۱۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

وی اضافه کرد: از دو سه هفته اخیر تا به امروز، شاهد افت قیمت همه میوه‌ها هستیم و این روند ادامه دار خواهد بود.

دارایی نژاد گفت: در حال حاضر ۵۰۰ هزار تن پرتقال در انبار‌های استان مازندران دپو شده است و امسال چند روز زودتر از سال قبل، عرضه میوه‌های شب عید را آغاز کردیم و قطعا تا شب عید باز هم قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

رئیس اتحادیه بار فروشان میوه و تره بار در خصوص کمبود نارنگی هم گفت: امسال به دلیل سرما زدگی محصول نارنگی در شهر‌های فسا و دارآب و تمام شدن محصولات در شهر‌های استان مازندران با کمبود نارنگی مواجه شدیم که با برنامه ریزی صورت گرفته قرار شد ۱۰ هزار تن نارنگی پاکستانی وارد شود و با قیمت هر کیلو ۱۵ هزار تومان در سطح خورده فروشی عرضه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
شما=دولتمردان که شفافو صادقو راسگو هستید.پس لعنت وعذاب الهی برکذابو دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
دروغ دروغ دروغ!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
دولت مردان اگر کمی وجدان چاشنی مدیریت شان بکنند و دلال ها حذف شود هم میوه ارزان می شود و هم سود تولید نصیب تولید کننده می شود
Netherlands
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
والله دلالها موتلفه وزارتخانهان. وزارت جهادو کشاورزی وزارت کشور ووزارت دارائی اقتصاد.وزارت صمتووووووو دلالها نوکر همینان.
آخرین اخبار