نامزد معاونت پنتاگون:

تحریم‌های ایران باید حفظ شود

گزینه پیشنهادی دولت آمریکا برای تصدی معاونت سیاسی پنتاگون، بر ضرورت حفظ تحریم‌های ایران تاکید کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العربیه، نامزد پیشنهادی دولت آمریکا برای تصدی معاونت سیاسی وزارت دفاع ادامه تحریم‌های ضد ایرانی را خواستار شد.

کولن کال روز جمعه در جلسه رای اعتماد سنا ضرورت ابقا تحریم‌های یکجانبه علیه ایران را اعلام کرد و مدعی شد: با توجه به رفتار‌های بسیار نگران کننده ایران، اگر این کشور به سلاح هسته‌ای نیز دست یابد به حد زیادی خطرناک خواهد شد.

این مقام آمریکایی که مواضع ضد ایرانی تندی را این روز‌ها در پیش گرفته، مدعی شد از رویکرد توام با دیپلماسی دولت بایدن برای تعامل با ایران حمایت می‌کند.

شبکه العربیه در این مطلب یادآور می‌شود آنچه از برآیند اظهارنظر‌ها و سیگنال‌های دولت بایدن برمی آیند اینکه آمریکا در پی تنش زدایی با ایران نبوده و تنها گزینه بازدارندگی را در قبال این کشور و محدود کردن فعالیت‌های منطقه‌ای آن را در پیش گرفته است. در پرتوی این مقصود، دولت بایدن اهتمام خود را بر این قرار داده تا توافق هسته‌ای ایران را با حفظ برخی معیار‌ها و در راس آن ابقای تحریم ها، به ادعای خود احیا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
reza
۱۰:۰۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
هی کولن کال : آیا؟ تا به الآن فکر میکردی که تحریم هائی که از دوران جیمی کارتر تا.....رئیس فعلی شما جوبایدن علیه ایران وضع شده آن هم با فشارهای حداکثری کمرنگ و یا لغو شده بوده؟ یا خیلی گیج و احمقی و یا خودنت را به حماقت زده ای....شاید این هم بخشی از برنامه های پلکانی هوشمند مزورانه تیم جوبایدن است که در اصل اجراء طبق روش های تمام روئسای جمهور گذشته تنظیم شده ولی با توجیهات مزورانه و ریاکارانه با اجرائی متفاوت در حال القاء شدن به افکار بین المللی است و این در حالی است که نه تنها تمام تحریم های قدیمی در حال اجراست بلکه هر ساله هر رئیس جمهور که جدید بر سرکار می آید تحریم هائی شدیدتر به تحریم های قدیمی اضافه میکند.......
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۴۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
شما تروریستهای آمریکایی ملعونین خبیث شیطان صفتان اشغالگران قماربازان غارتگران دزدان اشرار ظالمین ستمگران فاسدین فاسقین شکنجه گران در واقعیت امر کافرین لامذهبان رذل و پست منحوسین نکبت و همپیمانان کثافتهای مثل خودتان در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و فراتر از جهان اسلام ناب محمدی ص در سر تا سر جهان هم منتظر ضربات مختلف سنگین پی در پی و انتقامهای پی در پی سخت و خشن نابود کننده جبران ناپذیر از هر لحاظ باشید صبر و مدارا و دیپلماسی و انعطاف نرم و مودبانه و خوش رفتاری با شما تروریستهای جنایتکاران غارتگران زورگویان عالم هم حد و حدودی دارد در اسلام ناب محمدی ص شما دیگر از حد و حدودش گذرانده اید و باید با زبان اقتدار و قدرت و هیبت سرد خشک خشن سوزنده و نابودکننده با شدت و حدت با شما جنایتکاران آمریکایی و همپیمانانتان برخورد کرد از این به بعد و بدانید که در هر حال دست یاری خداوند جل جلاله با امت واحده رسول الله ص امت واحده حزب الله است نه با شما فراعنه ستمگران ظالمین کفار مشرکین ،هر که با امت حزب الله در افتاد ور افتاد و نابود شد .
والسلام و صلوات التماس دعا .
لبیک یا رسول الله ص لبیک یا حیدر کرار ع لبیک یا حسین ع .
آخرین اخبار