تعهد انجمن مطبوعات خارجی هالیوود به انجام اصلاحات اساسی

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، برگزار کننده جوایز گلدن گلوب، متعهد شد که اصلاحاتی تحول آفرین ایجاد خواهد کرد.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود بعد از آنکه در هفته‌های اخیر به دلیل عدم تنوع و موضوعات اخلاقی در گلدن گلوب مورد انتقاد قرار گرفته بود، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوید تغییراتی تحول آفرین را به مخاطبانش داد.

در این پست توضیح داده می‌شود که این انجمن اقدام به جذب متخصصان مستقل در زمینه عدالت و رعایت تنوع نژادی خواهد کرد که به آن‌ها در زمینه سیاست‌های عضویت این انجمن مشاوره دهند. لس آنجلس تایمز اخیرا گزارش داده بود که این سازمان از استخدام مشاوران در زمینه تنوع نژادی بعد از اعتراضات ضد نژاد پرستی در سال گذشته، خودداری کرده است.

از آنجایی که گلدن گلوب به یک رویداد مهم در زمینه جوایز سینمایی برای شبکه NBC تبدیل شده بود، این شبکه نیز تحت فشار بود تا انجمن مطبوعات خارجی را وادار به انجام گام‌هایی مشخص کند. با این حال میزان مخاطبان این جوایز که به صورت مجازی بود نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشت.

گزارش دیگری نیز از سوی لس آنجلس تایمز منتشر شده بود که در آن بسیاری از اعمال این انجمن مثل پرداخت مبالغ قابل توجه به اعضا برای حضور در این کمیته را زیر سوال برده بود. این انجمن نیز در واکنش به این موضوع متعهد شده است که برای ایجاد شفافیت در زمینه رای گیری، فرآیند‌های مختلف و واجد شرایط شدن و عضویت در این انجمن تلاش کند. این انجمن همچنین نوشت در ۶۰ روز آتی بر اساس پیشنهادات اقدامات بیشتری را نیز انجام می‌دهد.

همچنین یک سازمان حقوقی مستقل تشکیل خواهد شد که روشی برای اعضا، همکاران و هنرمندان خواهد بود تا تعرض‌ها به استاندارد‌های اخلاقی را گزارش دهند تا عواقبی روشن و جدی برای متعرض‌ها داشته باشد.

جنیش «Time’s Up» یا دیگر بس است که بیش از انتقاد‌های زیادی را از این انجمن کرده بود به بیانیه انجمن مطبوعات خارجی هالیوود واکنش نشان داد و نوشت: HFPA (انجمن مطبوعات خارجی هالییود) اعلام کرد برای حل مشکلاتی که دهه‌ها نادیده گرفته اند برنامه‌هایی دارند. با این حال ما از انجام آن مطمئن نیستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.