سرنگونی پهپاد عربستان از سوی نیرو‌های یمنی

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی عربستان خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المسیره، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی عربستان در استان جوف خبر داد.

یحیی سریع گفت: پدافند هوایی به فضل خداوند توانست یک فروند پهپاد جاسوسی از نوع کاریال ساخت ترکیه و متعلق به نیروی هوایی را سرنگون کند.

او در ادامه افزود: این پهپاد عصر امروز با موشکی مناسب به هنگام انجام فعالیت‌های خصمانه در منطقه المرازیق در استان جوف سرنگون شد.

پیشتر الاعلام الحربی به نقل از منابع سعودی گزارش داده بود شماری انفجار در شهر جده عربستان در پی بمباران‌های یمن به وقوع پیوسته است. این منابع همچنین اعلام کرده بودند: ده‌ها پرواز ورودی و خروجی فرودگاه جده عربستان لغو شده و فرودگاه جده بسته شده است.

همچنین پیشتر عربستان سعودی مدعی انجام عملیاتی نظامی شده بود که برخی اهداف انصارالله را در صنعا و شماری از استان‌ها هدف قرار داده بود.

 این خبر در حالی منتشر شده بود که شبکه تلویزیونی الاتجاه عراق به نقل از خبرنگار خود در صنعاء اعلام کرد جنگنده‌های متجاوز سعودی در پنج نوبت محله النهضه و منطقه عطان را در صنعاء بمباران کردند.

منابع خبری اعلام کردند جنگنده‌های سعودی مناطق مسکونی را هدف قرار داده‌اند. هنوز از آمار تلفات احتمالی خبری منتشر نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار