شنیده شدن صدای انفجار‌های مهیب در جده

منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار‌های مهیب در آسمان جده عربستان خبر می‌دهند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه صابرین نیوز از شنیده شدن صدای انفجار‌های مهیب در شهر جده عربستان خبر داد.

بنا به گزارش های رسانه ای، صبح امروز صدای انفجارهای مهیب در آسمان جده عربستان شنیده می شود. همزمان شبکه المرکزی از گسترده‌ترین حملات نیرو‌های یمنی در عمق خاک عربستان خبر داد.

روز گذشته نیز الاعلام الحربی به نقل از منابع سعودی گزارش داد شماری انفجار در شهر جده عربستان در پی بمباران‌های یمن به وقوع پیوسته است. این منابع همچنین اعلام کردند ده‌ها پرواز ورودی و خروجی فرودگاه جده عربستان لغو و فرودگاه جده بسته شد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن عصر دیروز از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی عربستان در استان جوف خبر داد. یحیی سریع گفت: پدافند هوایی به فضل خداوند توانست یک فروند پهپاد جاسوسی از نوع کاریال ساخت ترکیه و متعلق به نیروی هوایی را سرنگون کند.

عربستان با حمایت آمریکا، امارات و چند کشور دیگر از مارس ۲۰۱۵ اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره این کشور کرده است. جنگ‌افروزی عربستان و متحدانش در یمن تاکنون به کشته شدن ده‌ها هزار نفر و آوارگی میلیون‌ها یمنی منجر شده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Austria
reza
۱۲:۳۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
ذوالفقار علی(ع) امروز در عصر2000 همین خنجرهای از غلاف بیرون آمده مظلومان یمن است که میرود بساط عربستان آل سقوط را برچیده و با نابودی این وصله ناجور و چسبیده به پیکر اسلام ناب محمدی(ص) که بدعت وهابیت من درآوردی است رزمندگان حیدرکرار در کشور یمن طلیعه داران آزادی مدینه منوره و مکه مکرمه از لوث وجود منحوس فرقه وهابیت و سلفی گری باشند و انشاء الله تعالی پس از نماز در مسجدالنبی(ص) و طواف کعبه با لشگریان اسلام ناب محمدی(ص) بسوی قدس و نماز جماعت در مسجدالاقصی و رهائی قدس شریف از دستان پلید صهیونیسم باشیم و دکترین ""معامله قرن"" را تبدیل به دکترین ""افتضاح قرن""تبدیل کنیم.......نصرمن الله و فتح قریب مرگ بر آمریکای مردم فریب.... فان حزب الله هم الغالبون.....وان الله لا یخلف المیعاد .....فقط همت مسلمانان جهان لازم است تا دکترین ترامپ+بنیامین نتانیاهو شکست قطعی بخورد........ملت مظلوم کشور یمن که مانند مردم باریکه نوار غزه در محاصره تمام عیار هستند نیاز به اتحاد و وحدت جهانی مسلمانان میلیاردی جهان دارند تا همه جانبه هم جبهه فلسطین اشغالی و خاکریزهای نوار غزه تقویت شود و فلسطین اشغالی و قدس شریف رهاسازی و آزاد شود و هم ملت شهیدپرور کشور یمن که تحت محاصره همه جانبه عربستان آل سقوط و متحدانش قرار دارند خاکریزهای آل سقوط را فتح کنند یعنی بطور خلاصه همتی جهانی و میلیاردی توسط مسلمانان جهان لازم است تا :
معامله قرن تبدیل به افتضاح قرن شود انشاء الله تعالی ان تنصرالله ینصرکم.... به امید فتح و نصرت جبهه های نور علیه ظلمت و نصرت و فتح ارتش و نیروهای مردمی خودجوش یمنی علیه عربستان آل سقوط.........
آخرین اخبار