همکاری تروریست‌های القاعده با مزدوران سعودی

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن از همکاری مزدوران سعودی با تروریست‌های القاعده خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، وزارت امور خارجه دولت نجات ملی در صنعا با ارسال نامه ای، محافل بین المللی را در جریان گزارش مفصل سازمان اطلاعات و امنیت دولت نجات ملی درباره فعالیت سازمان تروریستی القاعده در استان مأرب و همکاری این سازمان با مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی قرار داد.

این نهاد ابراز امیدواری کرد این گزارش مورد توجه شورای امنیت قرار گیرد چرا که بخش مهمی از اطلاعات اختصاصی و مستند ارتباط القاعده و متجاوزان و مزدوران ائتلاف سعودی را فاش می‌کند.

در بخشی از این نامه آمده است: تداوم به رسمیت شناختن دولتی جعلی که القاعده بخش جدانشدنی آن است را محکوم می‌کنیم. زمان تصحیح موضع گیری‌ها و اعتبار بخشیدن دوباره به زبان منطق و اولویت دادن به اراده ملت یمن برای کسب آزادی، استقلال، امنیت، ثبات و حفظ تمامیت ارضی خاک کشور فرا رسیده است.

این بیانیه می‌افزاید: ما محکومیت همکاری ائتلاف متجاوز و مزدورانش با سازمان تروریستی القاعده و فشار بر متجاوزان برای متوقف کردن حمایت مالی و نظامی از این سازمان و بستن پادگان‌های نظامی آن را در مناطق تحت سیطره متجاوزان خواستار هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار