رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم ؛

دوربین‌های سطح شهر قم نسبت به کنترل و نظارت‌ها فعال‌تر شوند

قدیر گفت:کنترل و مدیریت کرونا تنها بر عهده دانشگاه علوم پزشکی استان نیست باید دیگر دستگاه‌های اجرایی هم در این زمینه همکاری و مشارکت داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزارشد گفت: در این هفته شاهد افزایش بیماران مثبت کرونایی بودیم میزان مراجعه کننده هم افزایش‌یافته است در مقابل آن دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم در اماکن عمومی هم کاهش‌یافته به‌طوری‌که قم جزو ۳ استانی است که دستورالعمل ها را کم‌تر رعایت کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان کرد: به استاندار هم نامه‌نگاری شده و درخواست اعمال محدودیت ازجمله برای سفر‌های آخر هفته و نیمه شعبان داشتیم در بحث تردد‌های شبانه‌روزی هم باید نظارت بیشتری صورت گیرد.

قدیر عنوان کرد: با نزدیک شدن به مناسبت‌های مهم ملی و مذهبی بیم آن داریم که سفر‌ها به سمت قم بیشتر شود لذا درخواست می‌شود در قم اعمال محدودیت در زمینهٔ سفر‌های آخر هفته هم‌زمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) و هم‌چنین نیمه شعبان صورت گیرد هم‌چنین در لحظه تحویل سال در مسجد جمکران و حرم مطهر با ازدحام جمعیت روبرو هستیم که باید مدیریت شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم تصریح کرد: با هماهنگی و همکاری شهرداری و نیروی انتظامی باید در بحث تردد‌های شبانه دوربین‌ها در سطح شهر نسبت به کنترل و نظارت‌ها فعال‌تر شوند کنترل و مدیریت کرونا تنها بر عهده دانشگاه علوم پزشکی استان نیست باید دیگر دستگاه‌های اجرایی هم در این زمینه همکاری و مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار