سامسونگ ۲۷ اسفند از گوشی‌های جدید خود رونمایی می‌کند

طبق آخرین اخبار سامسونگ در ۲۷ اسفندماه رویداد معرفی محصول دیگری را خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ به زودی از گوشی‌های جدید خود که احتمالاً گوشی‌های جدید سری Galaxy A هستند رونمایی می‌کند. سامسونگ به تازگی خبر از برگزاری رویداد معرفی محصول در ۱۷ مارس ۲۰۲۱ داده است که این دومین رویداد در سال جاری است که برگزار می‌شود و نام این رویداد "Galaxy Awesome Unpacked" خواهد بود.

رونمایی از گوشی های جدید سامسونگ در 17 مارس

احتمالا بین اطلاعات فاش شده اخیر از گوشی‌های سری A سامسونگ و تیزر‌های تبلیغاتی و برگزاری این رویداد، رابطه‌ای وجود دارد و تقریبا کارشناسان این حوزه مطمئن هستند که اولین دستگاه‌های Galaxy A۵۲ و A۷۲ را در این رویداد خواهیم دید.

برگزاری یک رویداد کامل که به رونمایی از دستگاه‌های میان رده اختصاص داده شده کمی غیرمعمول است، اما اطلاعات فاش شده‌ای که تاکنون دیده‌ایم نشانگر جدی گرفتن این گوشی‌ها توسط سامسونگ است. به نظر می‌رسد که A۵۲، ۵G به روزرسانی‌های امنیتی ماهانه را دریافت خواهد کرد، چیزی که سامسونگ تمایل دارد برای تلفن‌های رده بالاتر خود هم انجام دهد. نشت اطلاعات جدید نشان می‌دهد که می‌توانیم انتظار صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا را داشته باشیم.

سامسونگ ۱۷ مارس از گوشی‌های جدید خود رونمایی می‌کند

اگر مورد دیگری وجود نداشته باشد، می‌توان امیدوار بود که سامسونگ انرژی ویدئوی غیرمعمول سال گذشته را برای داغ نگه داشتن این رویداد به ارمغان بیاورد. کانال یوتیوب سامسونگ در ۱۷ مارس از ساعت ۱۰ صبح این رویداد را پخش زنده خواهد کرد.

چندماه قبل بود که شرکت سامسونگ از سری جدید گوشی های خود به نام Galaxy S21 رونمایی کرد. این سری جدید سامسونگ با دو مدل‌ Plus و Ultra روانه بازار شدند. به تازگی گزارشی از کره جنوبی منتشر شده که سامسونگ ۵۹۰ هزار دستگاه از سری Galaxy S21 خود را فروخته است. این رقم بالاترین رقم از زمان تولید گلکسی اس ۸ (۶۲۰ هزار واحد) است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار