۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۸ اسفند ماه)

شرکت شیائومی در بین گوشی‌های برتر این هفته حضور پررنگی دارد و شرکت سامسونگ را در رقابت شکست داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برخلاف هفته قبل که سامسونگ صدر جدول پرطرفدارترین گوشی‌های هفته را از آن خود کرد، این هفته شرکت شیائومی با گوشی‌های متنوع خود، در بازار گوشی‌های محبوب این هفته صدرنشین است به طوری که ۵ گوشی اول این هفته را شیائومی ساخته است.

ردمی نوت ۱۰ نامی بود که این هفته بیشتر از قبل بر سر زبان‌ها افتاد و مدل نوت ۱۰ پرو مکس این گوشی هوشمند که به تازگی وارد این فهرست شده، صدر نشین پرطرفدارترین گوشی‌های هفته است. البته این گوشی به صورتی خاص نظر‌ها را به خود جلب کرده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

گوشی های ردمی نوت 10 شیائومی در جمع محبوب ترین های هفته

در جایگاه دوم، یک تلفن داریم که هنوز حتی تاریخ عرضه آن مشخص نیست. Poco F۳ هم تازه در این فهرست دیده شده و باید دید هفته بعد هم در این فهرست قرار دارد یا خیر. هم خانواده‌های دیگر Redmi Note ۱۰ پرو مکس (که در جایگاه اول قرار گرفته) مدل پرو و نوت ۱۰ معمولی ردمی شیائومی هستند که به ترتیب جایگاه سوم و چهارم را از آن خود کرده‌اند.

البته گوشی هوشمند +Xiaomi Redmi K۴۰ Pro که هفته قبل صدرنشین بود، با سقوطی آزاد در جایگاه پنجم قرار گرفته است و بعد از این گوشی، Galaxy A۳۲ سامسونگ در رده ششم قرار گرفته البته این گوشی هم سقوط سه پله‌ای داشته است. سامسونگ هم در ادامه حضور کمرنگ خود در جدول بهترین گوشی‌های این هفته، Galaxy S۲۱ Ultra ۵G را دارد که البته این گوشی هم سه پله نزول را تجربه کرده است.

کمی تکراری است، اما عضو چهارم خانواده نوت ۱۰ ردمی، گوشی Redmi Note ۱۰، ۵G هم در این فهرست جای گرفته و در رتبه هشتم قرار دارد. جایگاه نهم نیز تعلق گرفته به گوشی هوشمند Samsung Galaxy A۱۲ که البته این گوشی هم چند پله نزول داشته است و در نهایت جایگاه دهم هفته را Xiaomi Redmi K۴۰ تصاحب کرده است.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۸ اسفند ماه)

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۸ اسفند ماه)


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار