وضعیت فروش مدل‌های مختلف سامسونگ در سال ۲۰۲۰

شرکت سامسونگ موفق شد تا گوشی های جدید سری اس خود را به بالاترین سطح فروش در سال های اخیر برساند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندماه قبل بود که شرکت سامسونگ از سری جدید گوشی های خود به نام Galaxy S21 رونمایی کرد. این سری جدید سامسونگ با دو مدل‌ Plus و Ultra روانه بازار شدند. به تازگی گزارشی از کره جنوبی منتشر شده که سامسونگ ۵۹۰ هزار دستگاه از سری Galaxy S21 خود را فروخته است. این رقم بالاترین رقم از زمان تولید گلکسی اس ۸ (۶۲۰ هزار واحد) است. در ماه اول فروش، گوشی Galaxy S21 تقریبا دو برابر بیشتر از Galaxy S20 در سال گذشته فروش داشته است.


بیشتر بخوانید


قیمت پایین عامل فروش بالا

نمایندگان شرکت تحلیلگر Atlas Research & Consulting، دلیل اصلی این موضوع را توانایی سامسونگ در گسترش حضور فناوری 5G خود در حالی که دارای برچسب‌های قیمت پایین است، به ویژه در مقایسه با سری‌های قبلی نشان دادند. یکی از دلایل این است که سامسونگ به جای کپی کردن از اپل و افزایش قیمت‌ها، با تهاجمی قیمت مقدماتی پرچمداران خود را کاهش می‌دهد. این بدان معنی است که مدل‌های پایه تقریبا نیمی از کل فروش ماه اول را تشکیل می‌دهند.

مدل اصلی Galaxy S21 از ۹۹۰ هزار KRW (حدود ۸۷۰ دلار) شروع شد، در حالی که قیمت گلکسی S20 وانیلی تقریباً ۲۰ درصد بیشتر - ۱، ۲۴۸، ۵۰۰ KRW یا بیش از ۱۱۰۰ دلار قیمت دارد. سامسونگ دلیل دیگری نیز برای جشن گرفتن داشت، میان رده Galaxy A۳۱ این شرکت به پرفروش‌ترین گوشی در بازار داخلی تبدیل شد.

فروش گلکسی S21 به بالاترین سطح در چهار سال اخیر رسید

سری Galaxy S21 در تمام ماه اول حضور خود در بازار، فروش خوبی را تجربه کرد که ثابت می‌کند هفته اول فروش آن بسیار خوب بود. آخرین گل سرسبد سامسونگ که اولین ماه بهتری را تجربه کرد، مربوط به گلکسی S8 بود. 

گفتنی است، تقاضا برای مدل‌های سطح پایین در سال ۲۰۲۰ بر خلاف دوره دیگری نبود، مردم دستگاه‌های تلفن همراه ارزان قیمت را ترجیح می‌دهند تا در طول COVID19 به اینترنت متصل بمانند.

فروش گلکسی S21 به بالاترین سطح در چهار سال اخیر رسید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار