رونمایی از گوشی Realme C۲۵ با قابلیت بدون نیاز به شارژ در روز

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده گوشی Realme C۲۵ توانایی نگهداری کامل باتری تا یک روز را دارد و در تاریخ ۲۳ مارس Realme C۲۵ روانه بازار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی Realme C۲۵ در تاریخ ۲۳ مارس با پردازنده Helio G۷۰ و دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. شرکت Realme در اوایل این ماه گوشی C۲۱ را معرفی کرد و در ۲۳ مارس عضو دیگری را به ترکیب سری C اضافه خواهد کرد که Realme C۲۵ لقب گرفته است. این رویداد ۲۳ مارس از ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر در اندونزی برگزار می‌شود و شما می‌توانید آن را دنبال کنید.

مشخصات کلی گوشی Realme C۲۵

صفحه رویداد‌ها در وب سایت ریلمی اندونزی نشان می‌دهد که C۲۵ به پردازنده Helio G۷۰ SoC مجهز شده و از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با یک بریدگی برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند از یک دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی در پشت و یک اسکنر اثر انگشت بهره می‌برد و یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری با شارژر ۱۸ وات دارد. باتری این گوشی قابلیت این را دارد که حداقل یک روز کامل شارژ باتری نگه دارد.

گوشی Realme C۲۵

همچنین در کنار گوشی C۲۵، شرکت ریلمی سه شنبه آینده C۲۱ را هم در اندونزی عرضه خواهد کرد. این گوشی دارای یک تراشه Helio G۳۵ است و در حدود ۶.۵ اینچ صفحه نمایش آن است. این گوشی هوشمند از یک دوربین سه گانه ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد و با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر با شارژر ۱۰ وات ارائه می‌شود.

گوشی ریلمی 8 در راه بازار

همچنین شرکت ریلمی مدتی است که در حال کار بر روی گوشی جدید خود به نام ۸ Realme است و در حالی که هنوز تاریخ انتشار آن را تأیید نکرده، اما گفته که مراسم رونمایی از نسخه ریلمی ۸ در ۲۴ مارس خواهد بود.

هنوز اطلاعات زیادی از ریلمی ۸ پرو در دسترس نیست، اما گزارش‌ها تایید می‌کنند که نسخه معمولی ریلمی ۸ ، دارای پردازنده Helio G۹۵ SoC، صفحه نمایش ۶.۴ اینچ AMOLED و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار