رونمایی از گوشی Realme ۸ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

شرکت ریلمی اعلام کرد که گوشی جدید این شرکت از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ریلمی مدتی است که در حال کار بر روی گوشی جدید خود با نام ۸ Realme است و در حالی که هنوز تاریخ انتشار آن را تأیید نکرده، اما اوایل امروز ویدئویی را منتشر کرد که در آن مراسم رونمایی از نسخه ریلمی ۸ را در ۲۴ مارس اعلام شده است.

در این ویدئو معاون اصلی Realme و مدیرعامل ریلمی هند و اروپا، اعلام کرد این گوشی جدید شرکت ریلمی در تاریخ ۲۴ مارس به صورت رسمی به عموم نشان داده خواهد شد. همچنین او در بخش دیگری گفت که تلفن هوشمند جدید این شرکت که دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد، در تاریخ گفته شده رونمایی می‌شود.

انتظار می‌رود که سری Realme ۸ شامل یک نسخه ۸ معمولی و یک نوع پرو باشد. گرچه اخبار خاصی در مورد هیچ یک از این تلفن‌های هوشمند مخابره نشده، اما در تیزر‌های به اشتراک گذاشته شده نشان داده شد که ریلمی ۸ از یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار است، در حالی که مدل پرو با یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بسته بندی خواهد شد.

گوشی Realme ۸

هر دو گوشی از دوربین‌های چهارگانه در پنل عقب خود بهره می‌برند و ظاهری مشابه دارند و متن بزرگ "Dare To Leap" را که اخیراً در Realme X۷ Pro دیدیم، با خود دارند.

مشخصات کلی ریلمی ۸

هنوز اطلاعات زیادی از ریلمی ۸ پرو در دسترس نیست، اما گزارش‌ها تایید می‌کنند که نسخه معمولی ریلمی ۸ دارای پردازنده Helio G۹۵ SoC، صفحه نمایش ۶.۴ اینچ AMOLED و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر است که یک شارژر ۳۰ وات را هم به همراه دارد. همچنین شرکت ریلمی اعلام کرد گوشی های میان رده جدید سری Realme ۸ Pro از شارژر فوق سریع پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار