مراغه میزبان گروه سوم مسابقات فوتسال امید‌های کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت:مسابقات فوتسال امید‌های کشور در گروه سوم با حضور پنج تیم از ۱۷ تا ۲۱ فروردین ماه در سالن شهید کنعانی این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مهدی نوایی رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت:درمسابقات فوتسال تیم‌های همدان، ایلام، آذرشهر، ارومیه و مراغه به رقابت می‌پردازد و در حقیقت تیم شهدای گمنام مراغه میزبانی این دوره از مسابقه‌ها را بر عهده دارد.

اوبا اشاره به اینکه این مسابقه‌ها در چهار گروه پنج تیمی برگزار می‌شودافزود: این مسابقات به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار و تصاویر آن به صورت پخش زنده از فضای مجازی پخش می‌شود.

او اضافه کرد:مراغه در این رقابت‌ها میزبان ۱۱۵ ورزشکار تیم‌های شرکت‌کننده است و در نهایت ۲ تیم برتر از این گروه به دور بعدی صعود خواهد کرد.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه  تیم شهدای گمنام مراغه در این رقابت‌ها فارغ از کسب هر نتیجه‌ای، به دنبال یادآوری نام شهدا به ویژه شهدای گمنام است.

نوایی اضافه کرد: استانداردسازی کفپوش، نور و جایگاه تماشاگران در سالن شهید کنعانی مراغه باعث شده است تا این سالن ظرفیت میزبانی مسابقات بین‌المللی را نیز داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار