آغاز ثبت‌نام داوطلبان شورای یک هزار و ۵۶۹ روستا در لرستان

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی یک هزار و ۵۶۹ روستای لرستان از ساعت هشت صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین به مدت یک هفته همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، رییس ستاد انتخابات لرستان گفت: داوطلبان علاقه‌مند به حضور در این رقابت می‌توانند از چهار طریق استفاده از نرم‌افزار موبایلی و نسخه ویندوز قابل نصب بر رایانه با دریافت از سایت وزارت کشور، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و مراجعه حضوری به بخشداری‌ها ثبت‌نام کنند.

محمود ثمینی با بیان اینکه شرایط داشتن مدرک تحصیلی دیپلم برای داوطلبان شورا‌های روستایی با جمعیت بیش از ۲۰۰ خانوار ضروری است افزود: نام نویسی داوطلبان شورا‌های اسلامی از امروز آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۸ یکشنبه ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

او  ادامه داد: ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا در یک هزار و ۵۶۹ روستای لرستان برگزار می‌شود و مراحل ثبت نام کاندیدا‌ها به همان شیوه شورا‌های شهری و به چهار روش قابل انجام است.

انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه امسال همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار