وزیر آموزش و پرورش:

شبکه شاد ۷۰ درصد نیاز‌های آموزش و پرورش را برآورده می‌کند

وزیر آموزش و پرورش در سفر به ارومیه گفت: شبکه آموزشی شاد ۷۰ درصد از نیاز‌های آموزش و پرورش را برآورده می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در سفر به ارومیه  با بیان اینکه شبکه شاد ۷۰ درصد نیاز‌های آموزش و پرورش را برآورده می‌کند، افزود: بسیار نگران بودیم که دوری از مدرسه موجب ترک تحصیل افراد شود و به مدیران مدرسه دستور پیگیری دادیم تا با خانواده‌ها ارتباط داشته باشند.

او ادامه داد: برای بررسی میزان ترک تحصیل، پنج درصد از جمعیت دانش آموزی کشور را ارزیابی کردیم و در این بررسی سه دهم درصد از دانش آموزان در شبکه شاد حضور نداشتند که آن را مورد پیگیری قرار دادیم.

حاجی میرزایی با بیان اینکه کار مدرسه فقط آموزش نیست و اجتماعی شدن است، گفت: یک اقدام دیگر در زمینه بررسی وضعیت جسمانی دانش آموزان  اجرا شد و در قالب آن توده بدنی ۱۳ میلیون و ۱۳ هزار نفر از دانش آموزان ارزیابی شد که ۳۰ درصد در این بررسی، چاق بوده یا اضافه وزن داشتند و یا خیلی لاغر بودند که برای بهبود آنان هدف گذاری شد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: اواخر اسفند ۱۳۹۹ دوباره شاخص‌های ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از دانش آموزان کشور اندازه گرفته شد که طبق گزارش های دریافتی این شاخص ها به طور متوسط بهبود یافته بودند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.