شهرستان خوی پیشرو در مدرسه سازی

فرماندار خوی گفت:این شهرستان در عرصه مدرسه سازی از پیشرو‌ترین شهر‌های منطقه می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، در اولین روز از دهه مبارک فجر مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز حسینی صدربا حضور مدیرکل نوسازی آموزش و پرورش استان در خوی افتتاح شد.

این مدرسه ۱۲ کلاسه در زمینی به مساحت ۱۴۴۰ متر مربع و با اعتبار بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال احداث گردیده است.

حسین عباسی فرماندار ویژه شهرستان خوی در آیین این مراسم گفت: خوی شهر اخلاق و اخلاق محوری است و حضور خیرین مدرسه ساز در عرصه مدرسه سازی این واژه مقدس اخلاق را به اوج رسانده که شهرستان خوی در عرصه مدرسه سازی پیشرو‌ترین شهر‌های منطقه می‌باشد.

او  افزود: ۷۰ درصد از آیات قرآن در زمینه اندیشه، افکار و علم بیان شده است وبه همین دلیل ارزش مدرسه سازی از جایگاه بلندی برخوردار است و باید از زحمات خیرین مدرسه ساز که سرمایه خود را در راه تولید علم و دانش که سرآغاز اخلاق انسانی میباشد تشکر و قدردانی نماییم.

عباسی در ادامه گفت: با عنایت به اینکه عدالت یکی از دستورات قرآنی و از دستاورد‌های انقلاب اسلامی می‌باشد از خیرین مدرسه ساز خواست در امر مدرسه سازی دانش آموزان روستایی و مناطق کمتر توسعه یافته را مورد توجه خاص قرار دهند و در روستا‌ها نیز مدرسه سازی نمایند.

فرماندار خوی تاکید کرد: با توجه به اینکه در سراسر جهان یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین عوامل پیشرفت شهر‌ها و جوامع خبرنگاران و رسانه می‌باشد از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست: با انعکاس اخبار کار خداپسندانه خیرین مدرسه ساز به نسل‌های جدید جامعه، بچه‌های امروزی که گردانندگان فردای جامعه خواهند بود انجام کار مدرسه سازی را یاد داده تا آن‌ها نیز در آینده مدرسه سازی را سرلوحه کار‌های خداپسندانه خود قرار دهند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.