نحوه مشاهده و پیدا کردن فایل‌های دانلود شده در گوشی‌های اندرویدی

در این خبر نحوه پیدا کردن فایل‌های دانلود شده در گوشی‌های اندرویدی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی‌های اندرویدی امکانات بسیار زیادی دارند که می‌توان از مهم‌ترین آن‌ها به آزادی عمل نسبتا زیاد کاربر در دانلود فایل و موسیقی نسبت به گوشی‌های آیفون اشاره کرد. اما گاهی اوقات این گوشی‌ها دچار ایراداتی می‌شوند که ممکن است کاربر را اذیت کند، برای مثال برخی از کاربران گوشی‌های اندرویدی امکان مشاهده فایل‌ یا مدیا در حال دانلود در صفحه گوشی خود را ندارند و به نوعی کاربر باید در گوشی خود به دنبال فایل دانلوده شده بگردد.

هنگامی که یک فایل در حال دانلود باشد، کاربر با کشیدن صفحه از بالا به پایین می‌تواند فایل‌ یا فایل‌های در حال دانلود در کامپیوتر خود را مشاهده کند. اما این راه صرفا در زمانی که فایل در حال دانلود باشد کارآمد خواهد بود چرا که پس از اتمام فایل در حال دانلود، گوشی به طور خودکار اعلان مربوط به دانلود فایل را حذف خواهد کرد.

فایل منیجر اندروید

مشاهده فایل دانلود شده در اندروید

در صورتی که فایل به طور کامل دانلود شده باشد، کافی است کاربر به محل ذخیره فایل‌های دانلود شده در گوشی‌ خود مراجعه کنند. همچنین برای دسترسی به این بخش کافی است فرد وارد بخش My File یا فایل منیجر گوشی خود شود و کاربر پس از ورود به این نرم افزار باید به دنبال پوشه دانلود بگردد. توصیه می‌شود ابتدا در حافظه داخلی گوشی این پوشه جستجو شود و در صورتی که فایل در این پوشه نبود، کاربر باید به پوشه دانلود موجود در کارت حافظه خود مراجعه کند.

با این حال برای راحت شدن از این مشکلات توصیه می‌شود کاربر از یک نرم افزار دانلود منیجر برای دانلودهای خود استفاده کند تا به این ترتیب به تمامی فایل‌های دانلود شده یا در حال دانلود در گوشی خود دسترسی داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احسان خسروی
۰۷:۱۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
پیداکردم xgalleryحذف شد
آخرین اخبار