معاون استاندار کرمان:

دورکاری ادارات باید اعمال شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، گفت: اگر مدیرانی دورکاری را اعمال نکنند با اخطار‌هایی از سوی تیم‌های نظارتی مواجه خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمدصادق بصیری ۲۱ فروردین ماه در هفتادمین جلسه پیشگیری و مقابله با کروناویروس استان کرمان وضعیت رنگ‌بندی استان کرمان را شامل هشت شهرستان قرمز کرمان، رفسنجان، سیرجان، کوهبنان، زرند، شهربابک، بم، بافت، هفت شهرستان نارنجی انار، بردسیر، جیرفت، عنبرآباد، رودبار جنوب، نرماشیر و منوجان نارنجی و هشت شهرستان راور، فهرج، قلعه‌گنج، کهنوج، فاریاب، رابر، ارزوئیه و ریگان در وضعیت زرد اعلام کرد.

او ابراز داشت: شهرستان‌های راور، ریگان، قلعه‌گنج و کهنوج طی هفته گذشته تغییری در رنگ‌بندی نداشتند و همچنان در وضعیت زرد قرار دارند.

بصیری با اشاره به ابلاغ گام پنجم طرح شهید سلیمانی و اعمال تشدید محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها گفت: در این طرح تیم‌های مراقبتی، نظارتی و حمایتی تعیین تکلیف شده‌اند.

او بیان کرد: شهر‌های قرمز با تشدید محدویت‌ها از امروز مواجه هستند و درخواست داریم که همه کسانی که مسئولیت اجرایی در طرح دارند، کار را پیگیری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تاکید بر اینکه دورکاری ادارات باید اعمال شود، گفت: اگر مدیرانی این دورکاری را اعمال نکنند با اخطار‌هایی از سوی تیم‌های نظارتی مواجه خواهند بود.

بصیری ابراز داشت: در ادارات خدمات‌رسان و ضروری دورکاری کارمندان به صورت یک دوم با نظر مدیران مربوطه و دیگر ادارات به شکل دو سوم باید اجرایی شود.

او گفت: ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی به شهر‌های نارنجی و قرمز ممنوع است و جرائم ۵۰۰ هزار تومانی و یک میلیون تومانی برای متخلفان اعمال می‌شود و تردد شبانه نیز با شدت از ساعت ۲۲ تا سه بامداد برقرار است.

جانشین استاندار در ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس گفت: شهروندان سوالات خود را طریق شماره تلفن ۴۰۳۰ و سامانه ۱۹۰ می‌توانند مطرح کنند.

او اظهار کرد: بانک‌ها نیز مشمول قانون ادارات دولتی هستند و با توجه به ضرورت کاری، اعمال دورکاری به صورت یک دوم خواهد بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار