تلاش برای تحقق اهداف دستگاه قضایی در خوزستان

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان خوزستان گفت: برای تعامل و تبادل نظرات در جهت تحقق اهداف دستگاه قضایی و توسعه حل اختلاف استان آمادگی داریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالامیر  سرهنگ تمیمی اصل مسئول شورای بسیج حقوقدانان خوزستان با حضور در دفتر علیرضا باوی معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان با او دیدار و گفت و گو کردند.

سرهنگ تمیمی اصل گفت: این سازمان برای تعامل و همکاری بیشتر و همچنین تبادل نظرات در جهت تحقق اهداف دستگاه قضایی و توسعه حل اختلاف استان آمادگی لازم دارد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: خوزستان از اقوام و عشایر ولایی و انقلابی تشکیل شده است، بنابراین استعداد فراوانی در زمینه حل و فصل اختلافات و خصومت‌ها بین مردم بصورت مسالمت آمیز دارد و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده و بهره برد.

باوی افزود: توسعه حل اختلاف خوزستان در زمینه‌های مختلف از تجربیات و ظرفیت‌های سازمان بسیج حقوقدانان استفاده و بهره خواهد برد و امیدوارم تعامل و همکاری این ۲ نهاد بتواند در زمینه توسعه و گسترش فرهنگ صلح و سازش و پیشگیری از وقوع جرم موثر باشد.

سرهنگ  تمیمی اصل مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان نیز در این دیدار انتصاب باوی به سمت معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان را تبریک گفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.