مدیرکل بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت ملی پست خبر داد؛

رشد ۷۲ درصدی ترافیک پست در اسفند ۹۹ نسبت به مدت مشابه

افروز درباره میزان رشد خرید و فروش الکترونیکی هموطنان در ماه‌های اسفند و فروردین توضیحاتی داد.

بابک افروز مدیرکل بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت ملی پست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان رشد مرسوله‌های پستی در اسفند ۹۹ و ایام نوروز نسبت به مدت مشابه اظهار کرد: در حال حاضر بخشی از مردم رفتارشان تغییر پیدا کرده و خرید و فروش‌هایشان را به صورت الکترونیکی انجام می‌دهند.

مدیرکل بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت ملی پست با بیان اینکه برای این دسته از افراد تفاوتی ندارد در کجا باشند و در هر نقطه‎‌ای خرید و فروششان را انجام می‌دهند گفت: ما در اسفندماه ۹۹ نسبت به اسفند ۹۸ در حوزه بسته و امانات نزدیک به ۷۲ درصد رشد ترافیکی داشتیم.

او درباره فروردین ماه و ایام نوروز افزود: در فروردین ۱۴۰۰ تا به امروز نیز نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ نزدیک به ۴۶ درصد افزایش ترافیک داریم و این افزایش ترافیک نسبت به سال گذشته مشهود است.


بیشتر بخوانید


افروز  بیان کرد: ما پیش بینی می‌کنیم که بعد از کرونا هم هموطنان به صورت الکترونیکی به خرید و فروششان ادامه خواهند داد و این رفتار ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار