مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی خبرداد؛

اجرای ویژه برنامه رادیویی «نسیم باران» در ایام ماه مبارک رمضان

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ویژه‌برنامه رادیویی «نسیم باران» با همکاری رادیو زیارت اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام سید مسعود میریان مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ویژه‌برنامه رادیویی «نسیم باران» به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و با همکاری رادیو زیارت اجرا می‌شود.

او افزود: این برنامه با توجه به شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا، برای پیشبرد اهداف طرح احیا و ساماندهی جلسات سنتی قرآن کریم رضوی در سطح کشور ذیل برنامه «با قرآن در خانه بمانیم» برنامه ریزی شده است.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی ادامه داد: در این برنامه سعی شده است با توجه به شرایط کنونی و حفظ جایگاه والای ماه بهار قرآن، رمضان الکریم خدماتی را در قالب بهره مندی از ظرفیت رسانه عمومی و فضای مجازی در عرصه‌های انس با کتاب آسمانی رحمت و سعادت، آشنایی با سبک زندگی قرآنی و آموزش احکام شرعی به گروه مخاطبان ارائه شود.


بیشتربخوانید



میریان بیان کرد: برنامه رادیویی «نسیم باران» ویژه خانواده‌ها، مربیان و اعضای جلسات قرآن کریم در سراسر کشور طراحی شده است وبا محور‌هایی شامل ایجاد ارتباط بین پدر و مادر و فرزندان در خانواده، ساعت هم‌نشینی و دورهمی اعضای خانواده حول قرآن کریم، آشنایی اعضای خانواده با آیات موضوعی قرآن کریم، تبلیغ و ترویج سبک زندگی قرآنی در محیط خانواده‌ها و راه‌اندازی و رونق بخشیدن به جلسات قرآن خانگی و خانوادگی دنبال خواهد شد.

او تصریح کرد: علاقمند می‌توانند از طریق رادیو زیارت در گیرند‌های دیجیتال و موج رادیوی اف ام ردیف‌های ۹۹.۵ در استان‌های خراسان و فارس، ردیف ۹۹.۱ در استان قم و ردیف ۸۹.۵ در استان تهران از این برنامه بهره‌مند شوند.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه این برنامه هرروز ساعت ۱۱ پخش و ساعت ۱۷ بازپخش می‌شود، تاکید کرد: مسابقه تلفنی زنده برنامه رادیویی «نسیم باران» نیز از ساعت ۱۸.۱۵ تا ۲۱ برگزار و روزانه به ۵ نفر از برندگان این مسابقه جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این برنامه به سایت مرکز قرآن کریم به آدرس markazquran.razavi.ir وکانال‌ها در فضای مجازی به آدرس quran_aqr@ مراجعه کنند.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.