معاون راه و شهرسازی استان زنجان:

بیش از ۱۴ هزار نفر برای طرح اقدام ملی مسکن تائید صلاحیت شدند

شاهین فر گفت: طبق تفاهم نامه منعقد شده بایستی آموزش و پرورش زمینی برای ساخت مسکن فرهنگیان معرفی کند.

 شاهین فر معاون راه و شهرسازی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۴ هزار و ۶۰۰ زنجانی برای طرح اقدام ملی مسکن تائید صلاحیت شدند.


او با بیان اینکه در اجرای این طرح هم برای فرهنگیان استان زنجان مسکن تولید می‌شود، افزود: طبق تفاهم نامه منعقد شده آموزش و پرورش باید زمینی برای ساخت مسکن فرهنگیان معرفی کند.


معاون راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه طی چند ماه گذشته جلسات متعددی با آموزش و پرورش انجام شد اما  نتیجه‌ای در پی نداشت، گفت: ۳۲۰ فرهنگی همچنان در انتظار زمین هستند که در این میان راه و شهرسازی از محل منابع زمین خود برای فرهنگیان مسکن تولید می‌کند.


شاهین فر با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰ هزار زنجانی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن افتتاح حساب داشتند، ادامه داد: برای این تعداد هم تخصیص پروژه انجام شده است.


او با اشاره به اینکه برای بیش از سه هزار نفر باقی مانده که تائید صلاحیت شده بودند زمین تخصیص داده شده است، گفت: از چند روز گذشته پیامک افتتاح حساب به این تعداد ارسال شده و این تعداد هم مبلغ اولیه ۴۰ میلیون را واریز خواهند کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.