۶۵ کشته و زخمی در پی تیراندازی در ایندیاناپلیس آمریکا

رسانه‌های آمریکایی از وقوع یک تیراندازی در انبار شرکت آمریکایی فدکس در ایندیاناپلیس خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ان بی سی، گزارش‌ها از وقوع یک تیراندازی دیگر در تأسیسات شرکت پست آمریکایی فدکس در شهر ایندیاناپلیس حکایت دارد.

بر اساس این گزارش، پلیس گفته است چندین نفر در پی این تیراندازی قربانی شده اند. پلیس ایندیاناپلیس اواخر روز پنجشنبه به وقت محلی تأیید کرد که این تیراندازی در تأسیسات متعلق به شرکت فدکس رخ داده است.

شبکه ان بی سی اعلام کرد سخنگوی اداره پلیس کلانشهر ایندیاناپلیس به درخواست‌های این شبکه برای ارائه اطلاعات بیشتر پاسخ نداد.

شبکه محلی «WHTR» وابسته به شبکه ان بی سی آمریکا اعلام کرده افسران پلیس در محل حادثه چندین قربانی را پیدا کرده اند. طبق اعلام ان بی سی، هنوز جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر نشده؛ همچنانکه شرکت فدکس به درخواست‌ها برای اظهار نظر درباره این حادثه پاسخ نداده است. طبق اعلام شبکه محلی WHTR، محل حادثه نزدیک به فرودگاه شهر گزارش شده است.

از سوی دیگر، پایگاه خبری روزنامه نیویورک تایمز گزارش داده این تیراندازی در انبار متعلق به شرکت پست فدکس به وقوع پیوسته است. سرگرد جوزف مک آتی (Joseph McAtee) صبح امروز، جمعه در گفت و گویی تلفنی اعلام کرد یک تیراندازی در انبار شرکت فدکس در نزدیکی فرودگاه ایندیاناپلیس رخ داده است. او همچنین گفت نمی‌تواند جزئیات بیشتری را از این حادثه ارائه کند.

همچنین «سام رادینو» (Sam Rodino) سخنگوی پلیس ایالت ایندیانا در گفت و گویی تلفنی اعلام کرد این انبار در جنوب غربی شهر ایندیاناپلیس بوده است. او البته اعلام کرد جزئیاتی در خصوص قربانیان و یا مجروحان این حادثه ندارد.  در حالی سخنگوی پلیس ایندیانا از ارائه آمار خودداری کرده که خبر‌ها از آماری متفاوت در این خصوص حکایت دارد. رسانه‌های آمریکایی به نقل از پرسنل اورژانس که برای انتقال افراد آسیب‌دیده به محل مراجعه کردند، گزارش دادند که حداقل ۵ نفر کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند.

«متئو کیز» از روزنامه نگاران آمریکایی نیز به نقل از یک منبع پلیس اعلام کرد دست کم ۵ نفر هدف گلوله قرار گرفتند و مظنون نیز بر اثر شلیک گلوله به خود جان باخت. همچنین شبکه الجزیره به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد شمار شکته شدگان به ۵ نفر و ۶۰ زخمی افزایش یافته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار