تامین زمین برای ساخت مسکن ایثارگران خراسان رضوی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: زمین برای ساخت واحد مسکونی مورد نیاز خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان خراسان رضوی با استفاده از ظرفیت زمین‌های دستگاه‌های متولی در شهرستان‌های مختلف تامین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید کمال الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان ملی زمین و مسکن امضا شد که سهم خراسان رضوی از مفاد این تفاهم‌نامه ساخت پنج هزار واحد مسکونی برای ایثارگران تعیین شد.

او افزود: به جز این تفاهم‌نامه چهار هکتار زمین هم اطراف مشهد به محدوده شهر افزوده شده است که طرح تفصیلی آن باید تهیه شود و پس از تهیه این طرح، بلوک‌های ۶ طبقه برای هشتصد تا هزار نفر از متقاضیان ایثارگر ساخته می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: مشکل تامین زمین برای ساخت ۳۱۲ واحد ویژه ایثارگران با الحاق ۱۰ هکتار زمین به محدوده شهر نیشابور نیز برطرف شده و این زمین حداکثر تا یک ماه آینده باید آماده واگذاری برای ساخت مسکن باشد.

میرجعفریان بیان کرد: باید سهم ایثارگران هر شهرستان از زمین مورد نظر برای ساخت واحد مسکونی مشخص و مکان یابی واحد‌ها انجام شود.

او تصریح کرد: ۳۰ هزار نفر از ایثارگران این استان تقاضای خود را برای تامین مسکن ارائه کرده‌اند که بیشتر آنان دارای شرایط هستند.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.