بورس در بلاتکلیفی بسرمی‌برد

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت : در حال حاضر وضعیت بازار بورس نامناسب و منفی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد بهمن مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت : در حال حاضر بورس در وضعیت نامناسب و بازار منفی است، امروز شاخص ۷۷۱۱ واحد ریزش داشت و به کانال ١ میلیون و ١٠٠ بازگشت.

او گفت : امروز حجم معاملات سه هزار میلیارد سهم و تعداد معاملات ٢١٨ هزار سهم بوده است، بیشترین تاثیر‌ها را بر شاخص، فارس با نماد صنایع پتروشیمی خلیج فارس همراه با کاهش ۱۲۹۳ واحدی داشته است و امروز نماد فملی (fameli) صنایع ملی مس ایران با ۱۱٠۲ واحد، بیشترین تاثیر مثبت را بر روی بازار داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه افزود: شاخص کل هم وزن هم، ۱٠۱۶ واحد کاهش داشته که نشان دهنده این است، اکثر نماد‌ها امروز منفی بودند.

این مسئول افزود: زمان ثبت نام کاندیدا‌ها برای انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری استانی تا ۵ اردیبهشت ماه تمدید شده، از تمام فعالین اقتصادی و چهره‌های شناخته شده در حوزه سرمایه گذاری دعوت می‌کنیم که برای این انتخابات ثبت نام کنند تا استان بتواند از ظرفیتی که وجود دارد، استفاده کند.

بهمن ادامه داد: ارزش این شرکت در حال حاضر ١٠ هزار و ٧٠٠ میلیارد تومان است که با مدیریت درست می‌تواند باعث توسعه در استان شود.

او افزود: پارسال سهامداران استان کرمانشاه حدود پنج هزار میلیارد تومان نقدینگی به بازار سرمایه وارد کردند و از ابتدای فعالیت این تالار در کرمانشاه ١ میلیون و ١٩٣ کد بورسی صادر شده است.

روشن گفت: در حال حاضر ۴۱ کارگزاری در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند و از این تعداد ۳۵ کارگزاری در شهر کرمانشاه و ۶ کارگزاری در شهرستان‌ها وجود دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار