در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

وزش باد شدید موقتی در بسیاری از مناطق کشور

یک کارشناس هواشناسی گفت: اوایل امشب در استان‌های تهران، البرز، همدان، مرکزی، قم، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی اصفهان شمال و شرق فارس شاهد رگبار باران رعد و برق و وزش باد شدید هستیم.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه در اوایل امشب در استان‌های تهران، البرز، همدان، مرکزی، قم، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی و غربی اصفهان شمال و شرق فارس شاهد رگبار باران رعد و برق و وزش باد شدید هستیم، گفت: در استان‌های غربی یزد، کرمان و ارتفاعات استان‌های سمنان، مازندران، گلستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در برخی مناطق گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد:  فردا شاهد رگبار باران و رعد و برق در یزد، کرمان، تهران، همدان و البرز هستیم  اما  در استان های آذربایجان شرقی  غربی کردستان و کرمانشاه این وضعیت را شاهد نخواهیم بود.

ضیائیان بیان کرد: روز یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه های زاگرس، مرکزی و جنوبی روز دوشنبه هم در غرب اصفهان ارتفاعات زاگرس مرکزی و روز سه شنبه در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب سواحل خزر استان‌های واقع در دامنه های البرز مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود‌.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: طی امشب و فردا در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل و وزش باد شدید و گرد و خاک رخ  خواهد داد.

او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت:  آسمان تهران فردا کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر رگبار رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود بیشترین دمای تهران ۳۰ و کمترین آن ۱۸ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار