مدیرعامل شرکت ملی پست مطرح کرد؛

افزایش سرعت ارسال مرسولات پستی در آینده نزدیک/ لزوم سرعت در پاسخگویی به مشتریان در سامانه 193

در راستای بهبود وضعیت پاسخگویی به مشتریان شرکت ملی پست، مدیرعامل این شرکت از برنامه در دستورکار پست برای توسعه مرکز پاسخگویی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رمضانعلی سبحانی فر مدیر عامل شرکت ملی پست ضمن تبریک روز ارتباطات اظهار کرد: رضایتمندی مشتریان ضروری است و برای اطلاع از عملکرد خود، نیاز بود مرکز تماسی را ایجاد کنیم تا به سوالات هموطنان پاسخگو باشیم. مدیرعامل شرکت ملی پست افزود: این مرکز در سال گذشته راه اندازی شد و در بخش های مختلف پاسخگویی داریم.

او گفت: هموطنان می‌توانند پیشنهادات و انتقادات خود را به ما اعلام کنند و میزان پاسخگویی در این مرکز بسیار بالا رفته است. سبحانی فر بیان کرد: ما برای اینکه بتوانیم پاسخگویی را به روش بهتری انجام دهیم و هموطنان منتظر نباشند، برنامه توسعه مرکز را پیاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست افزود: قرار است تعداد اپراتور های مرکز بیشتر شود. همچنین قرار است یک مرکز دیگری هم راه اندازی شود که پاسخگوی سوالات باشد. او گفت: رویکرد مردم به خاطر شرایط کرونا، به سمت خریدهای اینترنتی رفته و ما در این مدت اخیر تلاش کردیم بخش های مختلف را توسعه دهیم.

سبحانی فر بیان کرد: موضوع زیرساخت ها را پیگیری کرده ایم و ظرفیت حمل و نقل شهری ما از خرداد ماه به صورت ۱۰۰ درصد تقویت می‌شود. مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: ۴۰ دستگاه کامیون نیز برای حمل و نقل بین شهری خریداری شده، همچنین مرکز تجزیه و مبادلات را نیز به ۲ مرکز افزایش داده ایم.

او گفت: ۴۰ هزار ورودی نیز خریداری شده و فرایندهای ما نیز در حال اصلاح است. سبحانی فر بیان کرد: ما در حال حاضر  ظرفیت را بالا می‌بریم و سرعت هم در حال افزایش است و در چند ماه آینده بسته ها با سرعت بیشتری به دست هموطنان می‌رسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار