برگزاری امتحانات نهایی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در سطح استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد پورداود مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در نشست مشترک شورای معاونان استان و روسای شهرستان ها، نواحی و مناطق به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم در استان اندیشیده شده و این امتحانات با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در حال برگزاری است.

او افزود: در همین راستا با به کارگیری تمامی امکانات و استفاده از ظرفیت‌های موجود، ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط عوامل اجرایی آزمون و دانش آموزان، آزمونی با کمترین دغدغه و آسیب را در بیش از ۱۳۰ حوزه امتحانی استان شاهد هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با تأکید بر این که حفظ سلامت فرهنگیان و دانش آموزان برای ما اهمیت بالایی دارد، خاطرنشان کرد: مراقبان سلامت آموزش و پرورش و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی در حوزه‌های امتحانی حضور مستمر و ثابت دارند و بر فرایند برگزاری امتحانات نظارت می‌کنند.

پورداود تصریح کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم با حضور حدود ۱۴ هزار نفر و پایه نهم ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.