برگزاری امتحان ‌دانش‌آموزان مبتلا به بیماریهای خاص و مشکوک به کرونا در اتاق ایزوله

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان همدان گفت: امتحان حضوری برای دانش‌آموزان مبتلا به بیماریهای خاص و مشکوک به کرونا در اتاق ایزوله برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،

محمد پورداود، مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان همدان با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود اظهار داشت: حفظ سلامتی دانش آموزان و فرهنگیان نخستین اولویت ما است.

او با بیان اینکه برگزاری امتحانات با نظارت و هماهنگی ستاد مدیریت کرونا انجام می‌شود ادامه داد:۱۳۰ حوزه امتحانی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله استاندارد برای دانش‌آموزان آماده شده است.

مدیر کل آموزش‌وپرورش استان همدان با تاکید بر اینکه مراقبین سلامت آموزش و پرورش در حوزه‌های امتحانی حضور مستمر و ثابت خواهند داشت گفت: نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی نیز در طول امتحانات به صورت تمام وقت بر روند اجرای آزمون و رعایت شیوه مامه‌های بهداشتی نظارت می‌کنند.

پورداود با اشاره به اینکه در حوزه‌های امتحانی علاوه بر رعایت فاصله دو متری صندلی‌ها از یکدیگر، عملیات گندزدایی و ضدعفونی سالن و تجهیزات انجام می‌شود اظهار داشت:همه سالن‌های برگزاری امتحان مجهز به سیستم تهویه هستند.

او با بیان اینکه ۱۴ هزار دانش آموز در پایه دوازدهم و ۲۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در پایه نهم در امتحانات حضوری شرکت می‌کنند تصریح کرد: دانش آموزان پیش از ورود به سالن تب‌سنجی می‌شوند و از نظر ابتلا به کرونا مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان همدان با تاکید بر اینکه همه تلاش ما برگزاری امتحانات با کمترین آسیب و دغدغه است گفت: دانش‌آموزان مشکوک به کرونا و دارای بیماری زمینه‌ای و خاص در اتاقی ایزوله امتحان می‌دهند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.