بازداشت ۲۰ فلسطینی معترض ازسوی تشکیلات خودگردان

بیش از ۲۰ فلسطینی معترض در کرانه باختری به دست ماموران تشکیلات خودگردان به دلیل شرکت در اعتراضات ضد اشغالگری رژیم صهیونیستی دستگیر شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عربی۲۱، گروه «وکلای حامی عدالت» در فلسطین اعلام کردند مأموران امنیتی تشکیلات خودگردان بیش از ۲۰ فلسطینی معترض را به دلیل شرکت در اعتراضات ضد صهیونیستی در کرانه باختری دستگیر کردند.

در بیانیه این گروه آمده است بیش از ۲۰ فلسطینی به دلیل شرکت در اعتراضات ضد صهیونیستی و در دفاع از بیت‌المقدس و غزه بازداشت شده‌اند و علاوه بر این از فعالان و نویسندگانی که در فضای مجازی یا فعالیت‌های مردمی در حمایت از قدس حضور فعال داشتند، خواسته شده است تا برای ادای توضیح حضور یابند.

گروه وکلای حامی عدالت همچنین اعلام کرد روند بازداشت فعالان فلسطینی نیز همراه با ضرب و شتم و توهین بوده است. این بازداشت‌ها خلاف قانون بوده و مأموران به هنگام بازداشت هیچ حکم قضایی در دست نداشتند.

این در حالی است که سازمان امنیت تشکیلات خودگردان نیز «هیثم سیاج» که به تازگی از زندان آزاد شده است را دوباره بازداشت کرده است.

این گروه از تمامی جریانات سیاسی و مردمی فلسطینی خواست تا هرچه سریع‌تر برای آزادی بازداشت شدگان و توقف این روند وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بیات
۲۲:۵۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
اعتراض به چی؟
آخرین اخبار