افتتاح دو پارک تخصصی کودک و ترافیک به زودی

شهردار منطقه دو تبریز گفت: عملیات احداث ۲ پارک تخصصی کودک و ترافیک رو به اتمام بوده و این مجموعه تفریحی کودکان، بزودی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،باقر خوشنواز شهردار منطقه دو تبریز با اعلام این خبر که ۲ پارک تخصصی کودک و ترافیک در مراحل پایانی احداث قرار دارد گفت: این مجموعه‌های تفریحی تخصصی که در کوی دادگستری و کوی باغچه بان ائل گلی توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه احداث شده، دارای مفاهیم کودک است و برای استفاده شهروندان کودک و نوجوان و بهره مندی آنان از تعطیلات تابستانی بزودی افتتاح می‌شود.

او افزود: پارک کودک کوی دادگستری دارای ۱۱ هزار مترمربع مساحت بوده و دارای زمین بازی و مسیر ویژه دوچرخه سواری می‌باشد.

او نصب چمن مصنوعی زمین ورزشی، استفاده از کفپوش‌های ویژه گرانولی برای محوطه زمین بازی، ایجاد آبشار مصنوعی برای زیبائی پارک و سرویس بهداشتی کودکان را از مواردی برشمرد که برای استفاده مناسب از فضای پارک، برای کودکان و نوجوانان احداث شده است.

شهردار منطقه دو تبریز همچنین از کاشت چمن فضای پارک کودک در وسعتی بالغ بر ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع نیز خبر داد.

خوشنواز همچنین با اعلام اینکه دومین مجموعه تفریحی و آموزشی تحت عنوان پارک ترافیک هم به اتمام رسیده است گفت: این پروژه آموزش یادگیری قوانین راهنمائی و رانندگی در ۲ هزار و ۲۵۵ مترمربع، در کوی باغچه بان ائل گلی احداث شده است.

اوافزود: در این پارک کودکان علاوه بر بازی و تفریح و بهره گیری مناسب از اوقات فراغت، می‌توانند با علائم راهنمائی و رانندگی و نظم و انظباط شهری هم آشنا شوند.

اوتصریح کرد: برای زیبائی هرچه بیشتر پارک ترافیک، کاشت چمن در محوطه آن در فضایی حدود ۸۰۰ مترمربع، به انجام رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار