ساکت: سیاست باشگاه سپاهان حضور قدرتمند در لیگ دو و میدانی است

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره برنامه اش برای تیم دو و میدانی این باشگاه، توضیحاتی را بیان کرد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تیمداری این باشگاه در دو و میدانی در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: در فعالیت‌های حرفه‌ای باشگاه سپاهان در سال ۱۴۰۰ رشته ورزشی دو و میدانی به عنوان یکی از ورزش‌های اصلی بخش آقایان و بانوان مد نظر قرار گرفته است. همچنین نه تنها تیمداری در این رشته ورزشی بلکه ایجاد مراکز استعدادیابی، پرورش استعدادها، مدرسه دو و میدانی و آکادمی دو و میدانی را به عنوان یک برنامه راهبردی در نظر گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره رویکرد و هدفگذاری‌اش برای تیم دو و میدانی و اینکه این باشگاه دوباره قهرمان مسابقات باشگاه‌های کشور می‌شود، گفت: ما از اینکه توجه بیشتری به دو و میدانی شده، خوشحال هستیم. حضور برند بزرگی همانند فولاد مبارکه سپاهان در هر رشته ورزشی موجب یک تحرک و انگیزه بیشتر در بخش‌های مختلف و البته اعتبار بیشتر در لیگ‌های ورزشی می‌شود. ما به این موضوع مفتخر هستیم که باشگاه‌های ارزشمند و متعهد دیگری احساس مسئولیت کرده و در این مسیر ورود کردند. به طور طبیعی امسال هم مثل سال‌های دیگر و سال گذشته به طور حتم سیاست گذاری و برنامه ما حضوری قدرتمند و پرتوان در لیگ دو و میدانی برای کسب بهترین‌ها است.

استعدادهای ناب دو و میدانی را شناسایی می‌کنیم

او ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا رشته ورزشی مادر را به صورت فراگیر در سطح کل استان اصفهان مد نظر داشته باشیم و از طریق مربیان ارزنده‌ای که در سراسر استان در رشته دو و میدانی فعالیت می‌کنند، ورزشکاران ارزنده و استعداد‌های ناب در رده‌های سنی مختلف نونهالان، نوجوانان و جوانان در بخش آقایان و بانوان را شناسایی کنیم و آن‌ها را تحت پوشش داشته باشیم.

ساکت گفت: از ظرفیت‌های ورزشکاران در تیم‌های مختلف باشگاه سپاهان استفاده می‌کنیم تا از این طریق بتوانیم یک قدم اساسی برای ارتقا و قوت دو و میدانی در سطح کشور و درخشش قهرمانان خود در عرصه بین المللی برای به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران بر بلندای سکو‌های موفقیت در جهان قدمی را برداشته باشیم. این موضوع به عنوان رسالت فراگیر از سوی شرکت فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مورد توجه قرار گرفته که در قالب مسئولیت‌های اجتماعی نگاه ویژه‌ای به ورزش داشته باشیم و در دل ورزش به رشته ورزشی مادر توجه کنیم. به هر حال بر اساس اندیشه‌های راهبردی و سیاست گذاری مدیرعامل، هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان و هیئت مدیره باشگاه سپاهان این مسیر موفقیت سپری می‌شود.

او افزود: آرزوی موفقیت برای همه قهرمانان در همه رشته ورزشی به خصوص تلاشگران بخش دو و میدانی کشورمان را دارم. همچنین من نیم فصل سال گذشته وارد مجموعه باشگاه سپاهان شدم و امسال سعی کردیم با یک برنامه ریزی سازمان یافته‌تر در خدمت این رشته ورزشی باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار