قاسمی: باشگاه سپاهان ساحل امن دو و میدانی است/ امیدوارم با قهرمانی، زحمات «ساکت» را جبران کنیم

دونده سرعتی کشورمان درباره وضعیت تیم دو و میدانی سپاهان برای حضور در مسابقات باشگاه‌های کشور توضیحاتی را بیان کرد.

رضا قاسمی دونده سرعت کشورمان  در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عقد قراردادش با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان جهت شرکت در لیگ دو و میدانی کشور اظهار کرد: خدا را شکر امسال توانستم برای سومین بار با تیم بزرگ سپاهان قرارداد ببندم. امیدوارم امسال هم با تیم خوبی که بسته می‌شود بتوانیم همچون سال گذشته سکوی قهرمانی را حفظ کنیم.

قاسمی درباره وضعیت تیم دو و میدانی سپاهان گفت: حمایت‌های باشگاه سپاهان در ۲ سالی که در دو و میدانی تیم داری کرده، خیلی خوب بوده و نشان داده که ساحل امن دو و میدانی است و با حضور باشگاه سپاهان همه ورزشکاران سراسر کشور و باشگاه‌هایی که امسال به دو و میدانی اضافه شدند، انگیزه شان افزایش می‌یابد. امسال باشگاه‌های سایپا، گل گهر سیرجان، پلیمر خلیج فارس، ذوب آهن و ... در دو و میدانی شرکت می‌کنند و تیم‌ها رقابت نزدیک و سختی با یکدیگر خواهند داشت.

او افزود: با توجه به بودجه‌ای که باشگاه سپاهان برای رشته دو و میدانی در نظر گرفته است، امیدواریم امسال هم در بخش آقایان و بانوان قهرمان لیگ دو و میدانی کشور شویم.

دونده کشورمان درباره اینکه آیا حضورش در تیم شهر خود باعث افزایش انگیزه ورزشکاران رده‌های های پایه می‌شود، گفت: بله، بودجه‌ای که باشگاه سپاهان برای تیم جوانان در نظر گرفته خوب است و این دومین سالی است که لیگ دو و میدانی جوانان برگزار می‌شد، اما امسال این رقابت‌ها با جذابیت بیشتری پیگیری می‌شود و انگیزه خوبی برای جوانانی است که قصد دارند دو و میدانی را شروع کنند. باشگاه سپاهان در لیگ جوانان هم تیمداری می‌کند و یک تیم خیلی خوب از ورزشکاران بومی تشکیل داده است که به لطف خداوند این تیم هم روی سکو قرار می‌گیرد.

حمایت باشگاه سپاهان به رشته دو و میدانی کمک می کند 

قاسمی درباره نگاه مدیرعامل باشگاه سپاهان به دو و میدانی اظهار کرد: از محمد رضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تشکر می‌کنم که از دو و میدانی و قهرمانان این رشته ورزشی حمایت می‌کند و امیدوارم که در لیگ دو و میدانی این زحمات را جبران کنیم. ساکت دوباره در دو و میدانی سرمایه گذاری کرد و به طور حتم این حمایت خیلی به ورزشِ مادر دو و میدانی کمک می‌کند.

او در پایان گفت: از محمد رضا برکت رئیس هیئت استان اصفهان، مجتبی داوری مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان و عزیزاله مشفقی مدیر تیم دو و میدانی سپاهان تشکر می‌کنم و ان شا الله امسال بتوانیم قهرمان شویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار