دونده کشورمان: رکوردم به ورودی المپیک نزدیک است/ صیامی اعتبار را به دو و میدانی برمی گرداند

امیر مرادی دونده کشورمان درباره وضعیت خود برای کسب سهمیه المپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

امیر مرادی دونده کشورمان  در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت خود اظهار داشت: تمرینات خود را در شهر اصفهان پیگیری می‌کنم. همچنین بعد از ۲ سال در مسابقات داخل سالن دو و میدانی شرکت کردم.

مرادی تصریح کرد: رکوردم به حد نصاب المپیک نزدیک است و صددرصد در خودم می‌بینم که بتوانم ورودی مسابقات توکیو را کسب کنم. رکوردم ۴۶ ثانیه است و حد نصاب المپیک یک دقیقه و ۴۵ ثانیه است. تمریناتم به صورتی بوده است که بتوانم رکورد المپیک را بزنم. ان شاء الله در این چند سال که از ورزش حرفه‌ای ام باقی مانده است در نهایت بتوانم کار‌هایی که نکرده ام را را انجام بدهم و مقام‌های بیشتری را کسب کنم. من فکر می‌کنم قابلیت آن را دارم و تجربه ام نسبت به قبل بیشتر شده است. در حال حاضر بدنم آمادگی لازم را دارد که بتوانم در سطح بالایی مسابقه بدهم.

او بیان کرد: مصدومیتی در ناحیه زانو داشتم که آسیب دیدگی شدیدی بود و باعث شد که نزدیک به ۲ سال از مسابقات دور باشم و بعد از آن سخت بود که به شرایط مسابقه برمی گشتم و در اولین مسابقه در دوی ۱۵۰۰ متر توانستم به مقام اول دست یابم و در دوی ۸۰۰ متر هم به خاطر باشگاه سپاهان شرکت کردم و تمرینی برای این مسابقه نکرده بودم.

با رکوردشکنی در ماده ۱۵۰۰ متر چند ثانیه فاصله داشتم 

مرادی گفت: من قصد داشتم رکورد ایران را در دوی ۱۵۰۰ متر را بشکنم که ریتم آرامی در چند متر اول داشتم و باعث شد که رکورد نزنم. البته من ۲ ثانیه و بیش از آن فاصله‌ای با رکورد شکنی در ماده ۱۵۰۰ متر نداشتم.

دونده کشورمان بیان کرد: تمرینات خود را یکی، ۲ هفته آینده دوباره شروع می‌کنم و ۲، ۳ ماه تمرین خواهم کرد و در ماه‌های خرداد و تیرماه فرصت داریم که در مسابقات ورودی المپیک شرکت کنیم و این رقابت‌ها باید زیر نظر فدراسیون جهانی دو و میدانی باشد تا بتوانیم در رنکینگ جهانی قرار بگیریم و ان شاء الله بتوانیم ورودی بیاوریم.

او اظهار کرد: حمایت فدراسیون دو و میدانی خوب بوده است. از زمان ریاست هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی شرایط این رشته ورزشی بهتر شده است. همچنین ورزشکاران دیگر هم از سوی فدراسیون دو و میدانی حمایت می‌شوند و فکر می‌کنم صیامی اعتبار را به این رشته ورزشی برمی گرداند. امیدواریم که بتوانیم در دو و میدانی پیشرفت بیشتری کنیم و ورزشکاران بهتری داشته باشیم تا ورودی المپیک را به دست آوردند و در سطح آسیا عنوان دار باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار