دونده کشورمان درباره شرایط ورزشگاه آفتاب انقلاب توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد سیار دونده  کشورمان درباره قهرمانی خود در مسابقات داخل سالن  دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور اظهار کرد: در ماده ۶۰ متر با مانع توانستم مقام اول مسابقات داخل سالن دو و میدانی را کسب کنم.

او درباره  اینکه قرار است مالکیت ورزشگاه آفتاب انقلاب  را  از فدراسیون دو و میدانی بگیرند بیان کرد: من  هم این موضوع را شنیده ام. خدا را شکر فدراسیون دو و میدانی به این موضوع ورود کرد و  توانست ورزشگاه آفتاب انقلاب را از ارتش بگیرد. ما از استادیوم آفتاب انقلاب  خاطرات خوبی داریم. این ورزشگاه یکی از بهترین پیست‌های ایران محسوب می‌شود  و چندین مرتبه مسابقات قهرمانی آسیا در این پیست انجام شده است.  به همین راحتی نمی‌توانند این ورزشگاه را از چنگ دو و میدانی در بیاورند.

سیار درباره سطح مسابقات داخل سالن دو و  میدانی بیان کرد: خدا را شکر در این شرایط تمام ورزشکاران خوب در این مسابقات شرکت کردند و سطح مسابقات به علت حضور جوانان بالا بود.  

دونده کشورمان درباره اینکه دوری از مسابقات تاثیری بر عملکردش نداشته است، گفت: ۳ - ۴ ماه از مسابقات دور بودم و آسیب دیدگی داشتم. ویروس کرونا به ورزش کشورمان  لطمه زد. خدا را شکر در این شرایط سخت مسابقات با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار