مربی دو و میدانی بانوان: ساعدی می‌تواند ورودی جهانی را کسب کند

زهرا نبی زاده درباره قهرمانی تیم پلیمر خلیج فارس و رکورد شکنی سارینا ساعدی در مسابقات داخل سالن دو و میدانی توضیحاتی را بیان کرد.

زهرا نبی زاده مربی تیم دو و میدانی  پلیمر خلیج فارس در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی این تیم در مسابقات داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا سطح مسابقات دو و میدانی خوب بود و تیم ما نتایج قابل قبولی گرفت. از عملکرد تیمم راضی هستم.

نبی زاده درباره رکوردشکنی سارینا ساعدی در مسابقات داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور گفت: ساعدی توانست رکورد پرش سه گام مسابقات داخل سالن را در بخش بزرگسالان بشکند. او کار فوق العاده‌ای انجام داد.

او درباره تیم‌داری تیم پلیمر خلیج فارس در مسابقات دو و میدانی بیان کرد: از زمانی که باشگاه پلیمر خلیج فارس با ریاست حسین رحمتی وارد دو و میدانی شده است نگاه به مسابقات هم عوض شده  و سطح رقابت‌ها بالاتر رفته است. باشگاه پلیمر خلیج فارس مبلغ قرارداد‌ها را بیشتر کرده است و باشگاه‌های دیگر هم رقم قرارداد‌ها را افزایش داده اند.

نبی زاده درباره برنامه بعدی خود اظهار کرد: هدف اصلی ما این است که تا ۳ ماه آینده ورودی مسابقات جوانان جهان را کسب کنیم.  اگر سارینا ساعدی بتواند  رکورد ۱۲.۵۳  در ماده پرش ۳ گام را به رکورد ۱۲.۹۰ ارتقا بدهد  در آن صورت ورودی رقابت‌های جوانان جهان را کسب می‌کند.

مبلغ قراردادهای دو و میدانی افزایش یافته است 

مربی دو و میدانی بانوان پلیمر خلیج فارس درباره رقم قرارداد‌ها بیان کرد: مبلغ قرارداد‌ها نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است. ۷ سال است که در بخش نونهالان، نوجوانان و جوانان فعالیت می‌کنم و ورزشکاران با استعدادی را به دو و میدانی معرفی کردم.

از زمان  حضور صیامی آرامش به دو و میدانی بازگشته است 

مربی دو و میدانی بانوان درباره وضعیت فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: صیامی مدتی است که ریاست فدراسیون دو و میدانی را برعهده گرفته است و باید مسائل گذشته را سرو سامان بدهد. البته از زمان حضور صیامی در دو و میدانی آرامش به این رشته ورزشی بازگشته است و شاهد نظم و انضباط در دو و میدانی هستیم. امیدوارم با برنامه ریزی فدراسیون دو و میدانی و حمایت‌های مالی باشگاه پلیمر خلیج فارس شرایط در این رشته ورزشی بهتر شود.

نبی زاده درباره اینکه امیدی به کسب سهمیه المپیک از سوی بانوان وجود دارد، اظهار کرد: در حال حاضر زمان برای کسب سهمیه المپیک از سوی بانوان دو و میدانی کم است.  رکورد‌های بانوان با ورودی المپیک فاصله دارد.

او در پایان گفت: امیدوارم به مربیان خانم بها داده شود و آن‌ها نیز دیده شوند، به خصوص مربیان متاهل که بچه دارند و با مشکل مواجه هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار