دونده المپیکی کشورمان درباره حضور در مسابقات داخل سالن دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور توضیحاتی را بیان کرد.

حسن تفتیان ، دونده المپیکی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی آماده سازی خود در فرانسه اظهار کرد: اردوی خوبی بود. در مسابقات مختلف فرانسه شرکت کردم و به قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتم. بعد از آن به تهران بازگشتم و در مسابقات داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور شرکت کردم.

تفتیان درباره حضورش در تیم دو و میدانی  پلیمر خلیج فارس گفت: من از مجموعه باشگاه پلیمر خلیج فارس از مدیر عامل تا کادر فنی اش که در چند سال اخیر از ورزشکاران جوان حمایت کرده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنم. من فقط برای مسابقه دادن در رقابت‌های داخل سالن دو و میدانی شرکت کردم و درباره مبلغ قرارداد با باشگاه پلیمر هنوز صحبت نکرده ام. همچنین سعی کردم با حضورم در این مسابقات انگیزه‌ای برای جوانان ایجاد کنم.

او ادامه داد: من در مسابقات داخل سالن دو و میدانی  قهرمانی کشور رکورد خوبی زدم و توانستم در بین ۱۰ نفر اول دنیا قرار بگیرم. همچنین مسابقات فصل داخل سالن دو و میدانی به پایان رسید و تمرینات خود را برای فصل بهار و  تابستان شروع می‌کنم.

من در مسابقات بین المللی دو و میدانی مشهد شرکت می کنم 

تفتیان درباره برنامه هایش تا قبل از المپیک توکیو گفت: من تا پایان فروردین ماه در ایران تمرین می‌کنم و بعد از آن در مسابقات بین المللی مشهد شرکت خواهم کرد و سپس اردوی آماده سازی خود را در فرانسه تا المپیک توکیو پیگیری می‌کنم.

دونده سرعتی کشورمان درباره تفاوت مسابقات دو و میدانی در ایران و فرانسه بیان کرد: در ابتدا به مسئولان فدراسیون دو و میدانی که با وجود شیوع کرونا مسابقات داخل سالن را برگزار کردند، خدا قوت می‌گویم. به نظرم مسابقات دو و میدانی  خوبی برگزار شد و ورزشکاران جوان انگیزه گرفتند. به نظرم بهتر از این هم می‌شد مسابقات برگزار شوند و  مسئولان با برنامه ریزی دقیق می‌توانستند رقابت‌ها را بهتر برگزار کنند.

دونده المپیکی کشورمان درباره این که فدراسیون دو و میدانی از او حمایت کرده است، گفت: خدا را شکر کمیته ملی المپیک و فدراسیون دو و میدانی نهایت همکاری را انجام دادند و من  قبل از ریاست صیامی اردویی نداشتم و با هزینه شخصی به اردوی فرانسه می‌رفتم، اما اکنون حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

مربی فرانسوی ام نتوانست به ایران بیاید 

او درباره این که مربی فرانسوی اش به ایران آمده است یا نه، گفت: مربی فرانسوی ام به خاطر این که تمرینات شاگردان خود را در فرانسه پیگیری می‌کند، در نهایت نتوانست به ایران بیاید و من از طریق برنامه‌های تمرینی مربی ام در ورزشگاه آفتاب انقلاب و آکادمی ملی المپیک تمرین می‌کنم. البته این احتمال وجود دارد که اردویی را در مشهد برگزار کنم.

تفتیان درباره امیدواری اش به کسب مدال در المپیک توکیو گفت: المپیک قابل پیش بینی نیست، چون ورزشکاران بزرگ هم در روز مسابقه استرس می‌گیرند. هدف اول این است که رکورد خوبی در المپیک بزنم. البته رکوردم  ۱۰.۰۳ و ۱۰.۰۶ ثانیه است که امیدوارم در این فصل بتوانم رکورد ۱۰ ثانیه را بشکنم و به ۹ ثانیه برسانم تا بتوانم در المپیک به موفقیت برسم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار