مدیرکل زنان و خانواده استانداری:

لباس بانوان شاغل در ادارات آذربایجان‌شرقی همسان‌سازی شود

مدیرکل زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: انتظار داریم با نظر مساعد مدیران استانی، لباس و پوشش بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی، ادارات و شهرداری‌های استان همسان‌سازی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رقیه صادق زاده مدیرکل زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی در جلسه کارگروه عفاف و حجاب استان با تبیین برنامه‌های هفته گرامیداشت عفاف و حجاب در استان گفت: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی، نهایت همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

اوافزود: بر اساس آمار، آذربایجان شرقی از جمله استان‌های برتر در زمینه عفاف و حجاب است، اما باید با همکاری و هم افزایی هرچه بیشتر و مشارکت مردمی، به وضعیتی ایده آل برسد.

او با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی برای نهادینه شدن هرچه بیشتر عفاف و حجاب در جامعه عنوان کرد: بهترین پاسخ به شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمنان، تلاش برای تقویت بنیان خانواده و بهره گیری از اساتید و گروه‌های موثر جامعه برای مبارزه با رویداد‌هایی همچون چهارشنبه‌های سفید است.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری همچنین از افزایش بازدید‌های نظارتی اعضای کارگروه عفاف و حجاب استان از دستگاه‌های اجرایی و ادارات خبر داد و عنوان کرد: این بازدید‌ها از این پس با استمرار بیشتری انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.