بسیجیان سربازان دین، قرآن و معنویت هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه بسیج را حضور موثر در عرصه‌های مورد نیاز اسلام و قرآن، معنا کرد و گفت:بسیجیان، سربازان واقعی دین، قرآن و معنویت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام روح الله مهدی نیامسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه گفت:یک بسیجی کسی است که همواره در مسیر پیاده سازی اهداف نورانی اسلام و اهداف والای امامین انقلاب حرکت کرده و هرگز از مسیر ولایت منحرف نمی‌شود.
اوعلت اصلی اوضاع آشفته کنونی در جهان را دوری بشر از معنویت عنوان کرد و افزود:حیات طیبه، نتیجه عمل صالح و ثبات قدم در راه دین و اسلام است و با مادی گرایی و شهوت پرستی و دوری از خدا نمی‌توان به حیات طیبه دست یافت.

اودر ادامه حضرت زهرا (س) را الگوی حجاب و عفاف بانوان، و حیا و عفت مردان دانست و با تاکید بر پیروی از آن حضرت  بیان کرد: بسیجیان، سربازان دین، قرآن و معنویتند و اطرافیانشان را از امواج شدید جنگ فرهنگی دشمن نجات داده و جامعه را به سمت کمال سوق می‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با بیان اینکه ما باید انسان‌هایی اهل عمل به وظیفه، مدافع انقلاب و دیندار تربیت کنیم، یکی از موثرترین عوامل پیروزی انقلاب در جنگ هشت ساله در مقابل استکبار جهانی را استحکام خانواده‌ها بر پایه آموزه‌های دین عنوان کرد و افزود: دشمن در پی بی رغبت کردن جوانان نسبت به تشکیل خانواده و متزلزل کردن بنیان خانواده هاست و حیا و پاکدامنی را مانع تحقق اهدافش می‌بیند لذا بایستی هر چه بیشتر بنیان‌های خانواده‌ها را بر مبنای آموزه‌های دینی مستحکم کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار